Saturday 19 January 2019

Do izbora dva Putina


Od izvora dva putića 
vode na dve strane 
ne znam kojim pre bih stigo 
do tebe jarane 

Gledam jedan gledam drugi 
svaki mi je mio 
i jednim sam i drugim sam 
s tobom prolazio 

Jedan vodi kroz torove 
usred našeg sela 
tu nas Majka Mira jednom 
zagrljene srela 

Dala mi je od sveg srca 
cvet iz njene kose 
uzmi, uzmi rano moja 
ti si zlato naše 

Leto prođe jesen ide 
sve se manje javljaš 
ružu moju i ne gledaš 
mene zaboravljaš

Do izbora dva Putina
jedan dođe, drugi pođe
Tri rečenice u dve reči
U stvari - ni jedan

Od izbora dva putića 
vode na dve strane 
ne znam kojim bi' pre bež'o 
od tebe, jarane


Otkud ovi tvoji na mom spisku, a?

U četvrtak, na dan "dočeka najmoćnijeg čoveka na svetu" (čitaj: dan kada ih je Putin sve elegantno otkačio), bolje da lokalnim espeesovcima - tj. onima koji se javno deklarišu kao članovi Dačićeve Nacionalsocijalističke partije Srbije, ili su njihovi "spavači" u uniformi SNS - niste spominjali Vučićev miting. Pored psovki na račun predsednika SNSrbije (sic!) spremno su ulazili čak i u otvorene svađe kontra tog "upropastitelja i budale", ali uz obavezno Ali-kaidaško ALI - "ali, Putin je veliki čovek i neće dozvoliti da ga ta budala iskoristi za svoje budalaštine i da uništi Srbiju". Takvi su, iako od strane nadležnih SNS komesara po državnim firmama i službama bili (provereno) stavljeni na spiskove "dobrovoljaca" za odlazak u Beograd, odbili da idu i redovno su došli na posao, "svi na svoje zadatke", gde su sve vreme nimalo nežnim rečnikom objašnjavali koliko je Vučić lud ali i obavezno širili standardnu propagandu bande crvene: rusofilija, srBoslavlje, zapadofobija, ciasnajkaharpovanje, srborusko bratstvo&jedinstvo (o kome u Rusiji niko pojma nema osim Mire Marković i isturenog odeljenja sekte Karić), (opet) "vlaško pitanje", "Putin je sa sobom doveo ruske privrednike da nam pomognu"...
I obavezno na kraju, ali ama baš svaki od "takvih", kao odgovor na svaki argument, zaključuje: "ne znam ja šta je istina", "svi lažu i ne zna se kome da verujemo", "sve se izokrenulo što su nas učili" i touche - "pobednik uvek piše istoriju".
Staro mafijaško pravilo kaže da što se neko više kune na vernost Kumu, to mu više radi iza leđa.
Zmija je u sred zime počela da menja košuljicu. Ako zatreba - i gaće će.
Lagano... za početak.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...