Saturday 26 January 2019

Izazovi razni


100 years challenge

- Šefe?
- Reci, dr Boldriče Šlajmeru.
- Mislim da imam lukav plan kako da rasturimo ove demonstrante.
- Ajde? Reci.
- Da Vesić naruči još snega od Putina. Znate već, onako... humanitarno, preko Niša.
- To smo već probali.
- A da Đurić, dok džogira, nogama utaba kolotrake svuda po Beogradu, pa se to lepo zaledi, pa onda Vesić prekrije snegom, pa Santos i kosovari ulete Miletovim džipovima bez tablica među njih a imaju letnje gume sa izlizanim kramponima i ne mogu da koče jer su lance obmotali oko ruku spremni da iskoče...
- Zajebi bre, vidiš da snimaju ovi sa Weather Channel, hakovali nam satelit RHMZ.
- A jel može jedan 10 years challenge? Rankićeva fora iz zime 2008/2009, kad je "smenio" sam sebe sa vlasti i navukao demokrate u koaliciju sa Mirkovićem koji je tada glumio Ničićevu filijalu u Boru? Pobegao u Negotin da Radmili Gerov bude savetnik za preduzetništvo, u koalicionoj vlasti radikala i njene lokalne ekipe bećara (nakon što je rasturila vlast sa nama), dok se žuta banda u Boru ne ulupa oko grejanja koga nije bilo, pa se posle na proleće opet "izabrao" na vlast sa Ničićevim Beoslonom. Eto, i mi bi sad tako mogli da ih zeznemo, a? Pustimo ih sa Ivicom i Rističevićem, pa ih narod umlati jer mora da gura GSB vozila, pritom zaborave na nas a mi se onda vratimo da ih spasimo? Mislim, ove što guraju...
- Što se bre to ne seti pre ovog snega, aman...Stvarno šteta za tako dobar lukav plan, to sam Rankiću tad i reko, baš ovim rečima dok me muvao da ga primimo u SNS, a on posle kenja po tviteru da mu vratim deset iljada evra! Pa jebo ga Dodik...
- Šefe?
- A?! Uplaši me bre, šta se pipaš! Samo mi se nešto šunjaš ko, nedajbože, ona Zorana.
- Pa padoste kao u neki trans, rekoh sebi - da ga trgnem...
- Mrš.
- ... jer imam opet jedan lukav plan.
- To ne može.
- A da bomb...
- Ni to.
- A ako...
- Jok.
- A ono sa...
- C.
- (...)
- Ujbt, gde ti samo pade na pamet tako nešto pokvareno. Sav sam se naježio.
- Otkud ste znali šta sam pomis...
- Ja sve znam.
- Ali kak...
- Zato što sam pametan.
- (   )
- Dosadan si, Slino. I zato, sad ja imam jedan veoma lukav plan, još lukaviji od tvog. Pazivamo: zovi deder odmah Vulina i reci mu da nabavi po jedan bojler pun vrele vode za svakog od svoja dva člana partije u glavi, i da krišom, iza kontejnera, prska tom vrućom vodom ove neradnike, budale, idiote, kretene, nedostojne ljude, pacove, hijene, domicilne ništarije, lokatore, strane plaćenike, domaće izdajnike, CIANATOHAARP petokolonaše i ostale žutare. Kad ga vide onako crnog maskiranog u sneg ima da pretrnu od straha, a kad ih polije neočekivano vrućom umesto hladnom vodom ima barem pola njih da pobije srčka na licu mesta od konsternacije, a druga polutka ima se razbeži jer će pre toga na RTSu Miroljub Petrović da proglasi da je to zarazno i prenosi se putem vakcine protiv gripa.
- Bravo šefe! Što bi reko Dačić - "u, je..."



- Tako je, odlično sam se setio! Slino, vikni Batu i pokreći akciju! Šifrovano ime: 22 years challenge. Ko će bre da čeka još sedam dana, do 2. februara, ko? More, hitro! Sikter kasom, ko Đurić!

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...