Tuesday 15 January 2019

Torrente 6: Šta se dešavalo iza kamera



Putin je racionalan i ozbiljan čovek, nije satkan od mitova, ali mu je stalo do tradicije. Kada sam bio kod njega kući, kupio sam mu ikonu, primio me u 22:45 sati, bili smo sami i svirao je klavir. Pogazio sam sve protokole i uspeo da mu donesem ikonu, koja nije prošla sve procedure njihove tajne policije. On je ustao i pokazao i poverenje i poštovanje i svoj pravoslavni duh. Iznenadio sam se što je nije stavio negde sa strane, već je odmah postavio na sto uz zid, tri puta se prekstio i poljubio je.
Zatim smo razgovarali o pravoslavnom duhu i kako pravoslavlje Putin doživljava. Putin izvanredno svira klavir i te noći me pozvao da gledamo zajedno hokej - noćnu ligu. A ja ne znam ni klizaljke da navučem i ne razumem se u hokej.

Torrente 1: Glupa ruka zakona (1998)
Torrente 2: Misija u Marbelji (2001)
Torrente 3: Zaštitnik (2005)
Torrente 4: Smrtonosna kriza (2011)
Torrente 5: Operacija Eurovegas (2014)

YouTube & iMDB

Izgleda da on zaista nije "pod vinklu" - ako je neko uopšte sumnjao u to - jer samo takav može sebi da zabija toliko autogolova i laže da je izvojevao još jednu istorijsku pobedu... naravno, po prvi put u istoriji. Čak ni Severna Koreja ne pobeđuje u svakom fudbalskom finalu Ameriku uvek sa 8:0.
Ne, ovo uopšte nije smešno. Krajnje je vreme za hospitalizaciju - njega ili nas. Možda još uvek nismo došli do tačke "on ili mi", ali neko je tu svakako suvišan i moraće da ode.
I dokle više mi?

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...