Thursday 5 March 2020

Poslednja štafeta, od Srca


Danas je Vođindan.


Na napredno veliku žalost, nakon raskida sa prošlosti i pameti, više nema Štafete mladosti koju bi Vođi uručili odabrani sendvičari. Pa ipak, danas će mu biti uručen pravi pravcijati vođindanski sendvič sa paštetom, ukrašen svećicama koje će ga narednih godinu dana svakodnevno podsećati da je danas napunio pola veka parazitiranja na grbači poreskih obveznika Srbije. A i šire.
Želja da Vam se ispuni - duvajte, Predsedniče!


Maja Gojković:
- Šefe, znači Predsedniče, a jelda da sam Vam ja još juče čestitala danas rođendan tako što sam raspisala pokrajinske i lokalne izbore za šefove mesnih kancelarija i upravnike stambenih zajednica?
On:
- Nijelda. Ja sam sam sebi juče prvi čestitao rođendan danas tako što sam raspisao troprocentni cenzusni rastvor parlamentarnih izbora za ove što više ne mogu da svare ni petoprocentnu supu u skupštinskoj mehani. Ruka mi zbog njih zadrhta, penkalo ispade, ko mi ih samo uvali u opoziciju... A ko ne veruje eno mu snimak, bilo juče na teve u dnevniku. I tačka. E, da, i onaj snimatelj odmah da dobije otkaz, kao Bujketova čestitka Meni.


Kao što na početku rekosmo - danas je Vođindan, pa shodno tome, omladina PUPS i aktiv doktora & magistara Stranke Najvećeg Sendvičara širom naše zemlje ponosne uvežbavaju i održavaju prigodne Sletove - masovne performanse odanosti Njemu, što im behu usađeni u DNK još dok su bili u partijskim i Službinim inkubatorima.
Nekada su izabrani omladinci, naravno po nacionalnom ključu, Drugu Titu za njegov "rođendan" uručivali Štafetu mladosti uz pozdrave i rođendanske čestitke svih naših naroda i narodnosti. U međuvremenu smo razjurili sve narodnosti, a razjebali smo i državu, pa nam je preostao samo narod koji bi Vođi nešto uručivao. U stvari, i naroda je sve manje, tako da će na kraju morati lično On sam sebi da uručuje & čestita. Mada on to već radi, godinama unazad, i bez naroda.

❤❤❤
Kod smo već kod sletova i štafeta, ima tu i nekih zaista zanimljivih stvari. Na primer:
- poslednju Štafetu mladosti, koja je bila 1979. godine uručena Josipu Brozu Titu, nosila je Sanije Hiseni, studentkinja iz Prištine
- poslednju Štafetu mladosti ikada, nosila je i uručila nikome 1987. godine Rajmonda Borošaj, učenica iz Gnjilana.
Dva Srca Srbije.


Stvarno bi red bio da ove godine Sendvič mladosti Vođi uruči neko sa Kosova. Evo, na primer, mogao bi to da bude predsednik Izviđačke organizacije Kosova, omiljeni Vođin cimer iz zajedničkog inkubatora - Ramuš Haradinaj.
Treće Srce Srbije, k'o kisela voda Radenska.
Poslednja štafeta, treći put. Pa da se raziđemo.
Slet2020 je gotov, a sad svi na svoje radne zadatke.



No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...