Monday 13 July 2009

Vlašar


Navalio grdan narod, hoće vašar za Otisak nedelje - pa to ti je!

Negotin (Wlashington), 12. jul 2009. godine. Petrovdanski vašar.
Na.

vlašarski foto-album
(klikći po gore)

Staze na vašarištu (iza kafana) u koje su oni moji (komunalci) nagurali prvenstveno bugare i rumune izgledaju kao mesto gde se srušio neki putnički avion. Na sve strane razbacana garderoba, stvari, kese, papiri, alat, krš, poluošamućene face (od vrućine) ... i usred svega - korito sa ledom, za klaker.

Fascinira me količina đubreta koju uspemo da napravimo i potom ga instaliramo na najistaknutija mesta. Neki kreteni su kupili celu kutiju srećki nekakve nesrećne lutrije na kojoj se dobija Yugo, lepo seli na travu i sve pootvarali i pobacali okolo. Od Yuga ionako nema ništa, šta li su pa očekivali?!

Ovo je početak Borskog naselja, gde se istresaju prvi utisci posle vašara ...
Ma, bezveze.

5 comments:

vilja said...

STVARNO bezveze. Nisam bila na vašaru godinama, a posle ovih slika, drago mi je što nisam. I neću...

Miljan Ristić said...

Za Laleta
drago mi je da si prokomentarisao ovaj događaj iz svog ugla. Ipak je to dugogodišnja manifestacija koja nas prikazuje u najboljem svetlu. Nas Negotince i sve seljane džumle.
Baš sam se vratio sa vašara i gledao u svo to đubre i upitao ko li će sve ovo da počisti.

Reminder said...

Znaš koga sam sreo na vašaru ?
Našeg art terororistu. Otišao da se vozi ? A možda je otišao zato što je načuo da je sinoć globus smrti to stvarno i postao. Globus smrti. Pakleni motorista je pravo sa vrha globusa aterirao direkno na glavu i tu i ostao na dnu globusa u lokvi krvi. Da li je preživeo ili ne, nije mi poznato. Sva sreća da nije pao na neko dete.
Da budem ciničan da li su ljudima vratili novac obzirom da nastup nije održan da kraja ? Ili je to jedini pravi kraj za takvu vrstu nastupa ?

Radmilo Kračunović said...

Ja danas na poslu nisam čuo za to što kažeš. Možda onaj trust mozgova-organizatora tiću-ko-čkepi (kako bi SSS to rekao), ko zna?
A baš sam danas na vašaru SSSkali pričao kako su se već dešavali incidenti i ranije, otkačinjanje korpi sa ringišpila i padovi sa hali-galija. U bre, jbt, ko da sam znao!
Artterorista ode da kupi one svetleće gjavolske roščiće, i da vrište na "pečurkama" on i Neda. Ne od straha, nego od onih odvratnih glava sa likovima T.Kruza, B.Pita i A.Džoli-Pitice ...
Meni je danas pripala muka od atmosferskog špricera gastarbajterskog znoja, gancibugarskog prdeža, užeglog zejtina domaće kuhinje, američkih gofnica, ovnujskog loja, kožnih uprtača i smrada izduvnih gasova besnih motora koje su non-stop majmuni turirali duž zakrčene Knez Mihajlove ulice.
U ovom gradu definitivno ne postoji policija. Samo neki šetkaju uniforme, u paru.
Ball of confusion?
Globus smrti?
Jašta. Što bi da vrate pare, pa tako i treba.

Anonymous said...

Nisam još bio na vašaru, možda sutra.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...