Friday 24 July 2009

O'Petak


Šta je bre ovo, sve nešto
kao neki irci - O'Pet, O-5, O'Petak, O'Šestak ... OOOOOOOOO!
O'pet O'Blic
O'petak, O'24.07.2009. O'godine

Pa, da li vam je sada makar nešto malo jasnije?
Kažu da se računaju presude tek od 23. aprila (treća presuda), jer su one prve dve imale formulaciju "ukidanje odluka OIK", a tek od treće se volšebno javlja reč "poništavanje". Eto - zbog zato. Sudija nešto zahteva, svi izvode besne gliste.
Strašni Sud.
Okružni.
U međuvremenu, press-clipping radi pa cepa.

7 comments:

Anonymous said...

Strasno,koji kreteni!fidelijo

SSSkala said...

Betoven...

Anonymous said...

Toliko napisa o nasoj lokalnoj vlasti u tiražnim novinama, i ništa.
Pa gde su ta ministarstva, zar je ovo normalno što se dešava, zašto niko ne reaguje?

Anonymous said...

Mozda zato sto su lokalne vlasti u pravu, hmmmm

Anonymous said...

A moze biti i "opet ak", sto u prevodu znaci opet persun, ili nista novo, ili neka svi idu persun!
Cudna je to rec ak , koja se jedino koristi u ukrstenicama i znaci persun. Inace ova nasa skupstinska zavrzlama mi ipak najvise lici na neku ukrstenicu koju je nemoguce resiti, tj. skup pojmova koji nemaju pojma i to sa zivotom!

Anonymous said...

Drug Tito je rekao: STUDENTI SU U PRAVU! Ali, STUDENT NIJE ZAPALIO ZITO!! Ne, ne - INDIJANCI KOLJU ZITO!!! - Druze Tito.
"Cak iako ja nisam u pravu,
ja nisam u krivu"
('Kalabalak', Leb i Sol)
"Svaka laz izgovorena dovoljan broj puta, postaje istina"
('19 principa propagande', reichsminister Jozef Goebbels)
ONI su u pravu, a MI odosmo u...

Anonymous said...

Nek' indijanci slobodno kolju zito, ja sam za nesto konkretnije :) !
http://www.blic.rs/_customfiles/Image/slike/2007/novembar/15/slobodno/cokolada.jpg



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...