Wednesday 22 July 2009

O-5


Blic
sreda 22.07.2009. godine


Da, opet isto. Okruglo pa na ćoše.
O-5.
Sutra je O-5 četvrtak. Naravno, prekosutra je opetak. Ali, nema sednice Skupštine opštine Negotin, ne bojte se. Kao što neće biti ni reakcije vlade u četvrtak, naravno.
Nastavlja se mrcvarenje ovog grada do iznemoglosti. Po zgradi opštine Negotin jedni igraju žmurke, drugi šuge, neki teraju točak i svi, baš svi jašu trule kobile po leđima biračke volje građana. Svrha i jeste do u beskraj ponavljati isto, opet i opet, do čuvene rečenice "ma baš me više briga za sve". Tako se u Srbiji vlada, i Negotin nije izuzetak.
Sve je baš kako i treba da bude.
Na-Opako.

3 comments:

Anonymous said...

Ma nije sve isto, evo smanjene su plate u opstini, postuju se izgleda nalozi resornog ministarstva.
Tamo je ludnica, dipl. pravnik ima manju platu od uciteljice, medicinske sestre i daktilografkinje u sudu!

Anonymous said...

Danas je kako mi se cini isteklo i 90 dana od kako su cetrtkovci podneli zahtev za raspustanje skupstine SO Negotin! :)

Radmilo Kračunović said...

#anon.
Ja to već napisah, ali danas sam čuo i konkretne cifre: otprilike ko je imao platu 42 sada ima 29 tisuća, sa VII SSS. Sve je to zato što Gerovka neće ili ne sme da smanji broj službenika jer joj treba mir u kući, pošto je od danas započeta preregistracija stranaka. Svratio sam danas do DS da vidim kako to sve ide i kojom procedurom, svrbelo me.
Tamo mi je herr Ljubiša objašnjavao (...) zašto je 23. jul datum povezan sa 90 dana neodržavanja legalnih sednica SO. Pošto je taj rok istekao, drug ministar (zadužen i za preregistraciju stranaka) ne može da kaže kako se nisu stekli uslovi za reakciju usmerenu ka lokalnoj samoupravi.
Čuveni ministar M&M, ko bombonica ...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...