Saturday 20 August 2016

12:05


- Dragice, dajmajketi, će da okreneš ti onaj tviter i će da im kažeš da prekinu mi kače više onu sliku sa ORA Lepenica '75, mnogo loše sam ispao na njoj. Ajde zovi ti, meni neka džukela tamo stalno zalupi slušalicu. Ću ti kupim opanke od 7500 evra, kod onog u Skadarliju.
- Čekaj da završim novu projektnu aplikaciju za ambasadu Australije, rok je 16. septembar.
- Zovi bre, pa posle završavaj. Neće ti pobegnu donacije, znaš da ti nikad nijedna nije izmakla. Za tebe ionako ne važe rokovi i budžetski maksimumi. (Ha, al sam ovo reko, i sve ispravno!)
- Dobro de, ću da zovem. Dosadan si više.


- Šta je bilo, šta kaže tviter?
- Kaže da si u romingu.
- Opet?! U bre al sam baksuz...
- Aha. Nego, oni opanci... jer pozlaćeni?

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...