Thursday 21 December 2017

Crna kutija


Spasioci su na mestu nesreće uspeli da pronađu crnu kutiju, koja je ispala iz olupine službenog vozila jedne prestoničke socijalne ustanove. Sledi službena beleška, zapis presnimljen iz spomenutog uređaja:

- Miško...
- Da, Ministre?
- Aman bre, pošli smo pre više od pola sata iz onog Negotina, jer smo prošli to Gradište? Učine mi se da sam vido onu Drndinu tablu "S Bogom", onog istog što u beli grobarski mercedes onomad vozio Miloševića na saranu.
- A, to jesmo. To je na izlazu iz Gradišta, prema Požarevcu i Kostolcu, našoj narednoj destinaciji pre Moskve.
- E onda, nagari ga do daske! (čuje se zvuk poput pljeska po plećima)... Ne! Ne koči, daj gas bre, neee...

(tresak)
(tišina)


(posle par minuta čuje se zvuk kao kad neko pokušava da Ministra izvuče iz auta kroz gepek)

- ...azbrljmhmffrljtrtljbalav...
- Đorđeviću, si živ bre, a?!
- Gle, arhangel Jorgovanka... ćao šefice! Ooo, evo ga i ambasador Kontuzov...
- Ma ja sam to, Antić, ne lupetaj. I ne mrdaj, saće dođe Slavica Đukić Dejanović, ona će ti da veštačku reanimaciju...
- NE! NE! NEMOJ, NIJE MI NIŠTA, VIŠ BRE DA MOGU DA SKAČEM NA JEDNU NOGU!! Nek da ovima mojima...
- Stvarno, nije ti ništa. Odma sam to procenio iskusnim okom nekog ko je istotakođe imao saobraćajku pri povratku iz Negotina. Jbmti tu rupu negotinsku, da nam je Vučić nije dao na poklon upakovanu u SNS plakate ne bi ja tamo nikad išo. Nego, šta vam bi da se odjednom onako istumbate?
- Ma ovaj moj šofer zapeo da pre polaska iz Negotina krne malo onu prasetinu em špricer što su nam prineli u Komitetu, i sve vreme usput ga muče gasovi. Kažu, tamo u sali SPS pre neki dan pao plafon na ove naše iz SNS kad su imali sastanak, i da se ne čudimo ako malo krcka pod zubi dok se jede. Jbmti lebac, pa još uvek im sve puno kreča i prašine u vazduhu a oni zapeli da se jede baš tamo. A ovaj moj taman kreno da olabavi kaiš od pantalona, da ne pukne ko lubenica a ne sme da stane se olakša jer žurimo u Kostolac pre Rusije, ja da ga pitam jer prošo Drnda, kad ono... izlete jelen i tras - pravo u šoferšajbnu!
- Hm, bre, i meni se to isto desilo onomad. Mislim, taj jelen. Priča se da je i Slavici a i onom mom Uruku iz Negotina. Ću počnem da sumnjam da je to jedan isti jelen, sve mi se čini.



No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...