Thursday 26 September 2019

Živ spomenik neumnosti


Noćna gibanja, radovi (da prostite na izrazu) u podnožju Pobednika, na vidikovcu Kalemegdanske tvrđave? Pa naravno. Uskoro ćemo na tom istom mestu umesto Meštrovićevog "Pobednika" imati Vesićevog "Gubitnika".
Spomenik kradikalskoj sumanutosti i ludilu.
Gluposti većoj od večne.


Znate, ostaće zabeleženo za buduće generacije da je Beograd postao prava metropola za moje vreme. Slikovito, kako se to kaže, ljudi će za 100 godina doživeti mene kao velikog graditelja i reformatora Beograda. A gondola će biti izgrađena uprkos histeriji agresivne manjine.
- Goran Vesić

Ponosan sam na to kako se u Beogradu gradi i presrećan sam jer će se za 20 godina pričati da je to urađeno, ja se nadam, u Vučićevo a ne u Vesićevo vreme.
- Aleksandar Vučić

Da li se to meni samo čini, ili Vučićev ker namerava da nadživi gazdu... opet?


A Pankrti, te barabe slovenačke, po ko zna koji put ispadoše proroci glede naših budalaština:

Krećemo se u debeloj senci, slaba nam je vera u istinu
Na granici, hoćemo što dalje, nebitno gde - izgubiti se ne možemo
Tražimo način da se povežemo, jer život je na granici težak
Rado bi smo stali, na tren se isključili, trajno se rastopili
Iznova ljuti, jer istina njihova obična je laž
Znamo da, umorni od svega, ubijati se ne moramo

Živ spomenik gluposti, u kandžama smo njegovim, više nas ne pušta
Živ spomenik gluposti, mrzimo ga jer u nama živi
Što je više spomenika
To je više istine



No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...