Sunday 22 September 2019

Aport



"Goran Vesić uradio baš sve kako je trebalo po pitanju Trga Republike. Probleme nije stavljao pod tepih. Postavlja se pitanje čemu histerija? Da li država daje više para zbog toga što je neko napravio grešku u projektu? Ne daje. Da li je grad kriv? Ne. Radiće se mesec dana duže, ispraviće se. 
Osim što nije ni malo šarmatan niti simpatičan, kao i ja, da li je Vesićev posao bio da im zapreti menicama i garancijama? Da li je to uradio? Jeste. Vesić je ispravno reagovao. Mogao sam da ga smenim i da vam dam materijal za pljuvanje u narednim mesecima, ali zbog čega? Zbog toga što grad neće platiti ni dinara? Ne pada mi na pamet. Najlakše mi je bilo danas da kažem 'smenjujem Gorana Vesića', to bi narod oduševljeno dočekao. Našao sam im krivca da mogu nekog da ospuju za narednih 30 dana. A što da ga smenim...
Vidim neku veliku hajku u vezi svega onoga što se radi u Beogradu, a svi možete da vidite dobro uređen grad. Kojim god mostom da idete, vidite koliko je Beograd lepši. Slavija je uredjen trg sa fantastičnom fontanom. A oni su tamo sipali deterdžent, uništavali je motkama stručnjaci. I za sve što su imali protiv - sve izgleda lepše.
A inače sam ponosan na to kako se u Beogradu gradi i presrećan sam jer će se za 20 godina pričati da je to urađeno, ja se nadam u Vučićevo a ne u Vesićevo vreme."

Bili su to naglas izgovoreni fragmenti svađe koja neprekidno besni u jednoj ludoj glavi, objavljeni u većini domaćih medija dana 17. septembra 2019. godine. Da, Vesić je zaista uradio tačno onako kako mu je bilo naređeno da uradi.


Gornje budalaštine je Vučić izgovorio prilikom posete prostorijama Udruženja porodica kidnapovanih i nestalih na Kosovu i Metohiji. U Beogradu, naravno, neće valjda "tamo dole". Plus, odvalio je i sledeće:
"Ono što imam da poručim da ja nisam ubica i nisam ubio nikoga. Pomagao sam Oliveru Ivanoviću i njegovoj porodici kada je bio u zatvoru, a to hvala Bogu članovi njegove porodice to znaju. Bilo kog Srbina da otkrijemo da je bio umešan sa ovim biće priveden pravdi, ma kako da se zove." (Blic, 17.09.2019)
Red bi bio da mu neko objasni da Oliver Ivanović nije ni kidnapovan niti nestao na Kosovu i Metohiji. Oliver Ivanović je ubijen, i još uvek ga ubijaju ovakvim i sličnim izjavama. Baš kao što Vesić ubija Beograd, a njegov vlasnik celu Srbiju.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...