Sunday 17 June 2018

Nemojte to vi da budete, razumeš



Vučić: Na svakih 15 minuta, o rezultatima potrage za nestalim novinarom izveštavaju me ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović i direktor BIA Bratislav Gašić. Nadam se da će uspeti da reše taj slučaj, više podataka ne mogu da iznosim u javnost.

Vučić: Stefan Cvetković je pronađen živ i zdrav i trenutno je na ispitivanju u policiji. U ranim poslepodnevnim satima Cvetković je pronađen u širem reonu Bele Crkve, bez ikakvih vidljivih povreda. Sumnjamo da je više osoba planiralo ovu igru ali istraga će to utvrditi. Cvetković ima čudnu priču, ali ona se proverava kao da je najveća istina u pitanju.

Pre više od 24 sata predsednik Srbije Aleksandar Vučić saopštio je da je nestali novinar Stefan Cvetković pronađen "živ i zdrav" u Beloj Crkvi. Međutim, još nema odgovora na brojna pitanja - Cvetkovićevi telefoni su i dalje nedostupni, a njegova majka Slavica za N1 kaže da se još nije vratio u porodičnu kuću u kojoj inače živi.

Cvetković: Od petka sam bio na sigurnom, čuvala me policija.


Lepo, da sve ovo meni priznaš, evo ja tebi ovo govorim kao što bi govorio mom bratu Đuri da se našao u sličnoj situaciji. Da meni lepo priznaš, pa da sednemo u moja kola, odemo do SUP-a, gde ćeš stati pred licem zakona i reći: "Jeste, kriv sam, jeo sam govna", baš tim rečima bez moljenja, "jeo sam govna radio sam to i to, jer sam bio slep pored očiju. Kaznite me da okajem svoje grehe, da ponovo budem čovek, da stanem na svoje noge."
Smem li nešto da vas zamolim?
Pomozite mi da vas ne ubijem! Razumeš, sa puno razloga da nikog ne ogovaram, ja sam uvek bio na ivici da nekog ubijem, nemojte to vi da budete, nemojte molim vas, nemojte vi da budete... da mi platite za sve one koji su me ponižavali, koji su me mučili. Nemojte vi!
Tako ćeš ti, brate njima lepo da kažeš a oni će lepo da se povuku, dok se dogovore i vratimo se lepo kod Danice. Ona spremi ručak, pozovemo Đuru. On će ti oprostiti što te tukao, je li, i ti se lepo vratis u Pariz i počneš da radiš ali za naše.
Mene, ako se sete na Dan bezbednosti, sete se, ako se ne sete nikom ništa. To je bila moja dužnost, da radim. Najveće zadovoljstvo biće mi misao da sam jednog čoveka izveo na pravi put.


x x x

appendix:

Stefanović: Cvetković laže sve, osim kako se zove. Nije prošao na poligrafu.
- Ponedeljak, 18. jun

Informer: Cvetković se pred kamerama CIA TV N1 skidao go na konferenciji za medije.
- Utorak, 19. jun (afterparty)

Cvetković: Bio sam otet, ubijen, saslušan kao oštećeni, okrivljen kao optuženi, lagao sam... ali sada je sve je u redu. Hvala Vučiću, Informeru i Iliji Čvoroviću.
- Utorak, 19. jun

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...