Tuesday 5 June 2018

Meho


Na svetskom i domaćem tržištu pojavio se "Meho", novi parfem poznatog svetskog proizvođača Diorea, namenjen striktno konzumentima diplomatskih ličnih i putnih isprava, kao i aerodromskih klonjara. Svetska premijera održana je na frankfurtskom aerodromu.

Meho, voda za toalete by Diorea

"Još na polasku iz Beograda za Frankfurt, odakle je trebalo da nastavim za Brisel, osetio sam stomačne probleme, zbog kojih sam čak išao u taolet. To su javno potvrdile i neke kolege iz parlamentarne delegacije, a bilo je ukupno 13 poslanika iz 2 odbora - za službe bezbednosti i odbrane i unutrašnjih poslova, plus saradnici i neki ljudi iz OEBS-a.
U trenutku sletanja na frankfurtski aerodrom imao sam vrlo malo vremena do sledećeg leta za Brisel, i sa ostalim poslanicima uputio sam se ka gejtu 32, odakle je trebalo da se ukrcamo na avion.
Međutim, kod gejta 25 i 26 primećujem male fri šopove i akciju od 30 odsto sniženja na parfeme. Uzimam u ruku parfem i tri Loreal karmina. Odjednom, međutim, doživljavam jak, stravičan, snažan i neizdrživ bol u stomaku, kao da mi je neko zabio nož u stomak. Zgrčim se i osećam kako creva počinju da mi se prazne. Uspaničnim se i izbezumim se. Tražim strelice za toalet. Istrčavam napolje i ulazim u toalet. Posle 15 minuta u wc-u shvatam da mi je parfem u ruci.
Nakon toga vraćam se ka fri šopu, a na vratima vidim mlađeg čoveka, koji me pozove da mu priđem. Kažem mu da znam sve i objasnim mu da sam imao medicinski problem. On uzme moj ranac i počne da rovi po njemu. Kada je video moju putnu ispravu, pitao me je da li je diplomatska i ja sam mu odgovorio da jeste. On mi je rekao da sačekam, nekog je pozvao i posle 20 minuta stiže policija.
Nisam se pozvao na diplomatski imunitet, nego sam imao kod sebe diplomatski pasoš, jer sam bio na službenom putovanju. Na kraju nisam uzeo ni parfem. Kad sam stigao u Brisel, ispričao sam kolegama ovu neprijatnost. Neko pokušava da me napravi lopovom i to u trenutku kada sam član Odbora za bezbednost. Sledeće godine punim 60 godina. Verovatno bih morao da platim kaznu da sam imao običan pasoš.
To je moja glupost, moja neodgovornost, greška. Ali, to je bilo situacija kada sam se pogubio i izbezumio. Pazite, u tom trenutku je iz mojih creva izlazilo."

- Prva TV, jutarnji program 04.06.2018.



Časni sude, uvaženi porotnici, tužilac želi da postavi nekoliko pitanja prozvanom Mehu O. (59):
1. U trenutku kada je shvatio da u ruci drži parfem, u toaletu, šta je on zapravo sa tim parfemom radio - da li je prvo pomislio da je to okrunjen klip kukuruza?
2. Da li je, zbog sniženja od 30%, podsvesno shvatio da taj parfem zapravo u fri šopu košta koliko i standardna flašica negazirane vode u avionu domaćeg prevoznika, pa je ponesen unutrašnjim nemirima koji su počeli da izlaze izvan granica prostora za njih predviđenog, zabrinut za sopstvenu bezbednost, takođe podsvesno i instinktivno, poneo parfem da ga iskoristi u više svrha?
3. Kakva je, aman, sudbina ona tri Loreal karmina?!
Kao završnu reč, tužilac može da kaže samo sledeće:
Da sam ja bio na mestu onog mlađeg čoveka iz fri šopa, u životu mi ne bi na pamet palo da u ruke uzmem od Meha O. (59) tu bočicu parfema - nakon njegovog objašnjenja šta je s njom radio.

Kakvo bulšitovanje, u svom punom smislu i sjaju.
I mirisu.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...