Sunday 13 December 2009

Otisak Nedelje - 13.12.2009.


Sećate se poslednjeg Otiska Nedelje? Jedva.
I ja. Krajnje mu je vreme da se vrati na ovaj blog.
Podsetiću vas da je baš tada, 8. novembra brojčanik pokazivao cifru 050000. Prebačenih pedeset hiljada klikova po stranicama bloga Građanski Krug. Pre neki dan cifra je premašila 060000, ove nedelje. Za samo mesec dana, i pored pauze.
To govori nešto?
Kako ko razume.

Predlog #1 - Nije majonez u pitanju, ali ipak ...

Da sad ne napominjem kako je te nedelje 8. novembra najupečatljiviji predlog (po vama) bio vezan za blogove, pa i cela priča oko prošlonedeljnog Otiska svega do sada, ali, stvarno jedan od kvazipolitičkih blogova u Negotinu prosto svojim postojanjem izaziva da ga stavite na listu. Ovonedeljno piši-kopiraj-briši-beži na tom blogu ne može se nikako prenebregnuti. Tolika količina diletantizma autora i neverovatne žudnje da se uplete u nešto o čemu nema apsolutno pojma, niti razume suštinu postojanja blogova - prosto ne mogu i dalje da ostanu nekažnjeni.

Da li ima neko u Beogradu ko je čuo za ovu nakazu od bloga? Za ličnu promociju pod firmom jedne stranke, zloupotrebu cele jedne organizacije u cilju lične promocije. Da neko kaže: Dosta bre više zamlate, brišite to do poslednjeg slova. Nemoj da smo to ujutru našli ponovo na internetu!
Jes, i ja svašta očekujem od Narcisoidemokratske Stranke Socijalista.

Predlog #2 - Žmurke & Šuge

Dakle, kome je u stvari pomogla, a kome odmogla ovonedeljna igrarija sa skrivanjem Odluke o raspisivanju vanrednih lokalnih izbora za 7. mart 2010. godine? Jedni su se igrali žmurki, krili Odluku ali i sebe. Drugi su ih jurili, uhvatili i viknuli "ŠUGA". Eto, ispade da su se oni prvi, dok su žmurili, na kraju i ošugavili. E pa sad neka se češu, i ovde i po Austriji.
A sećate se kada su uloge bile zamenjene, u julu, ovog leta? I tada su igrali žmurke i šuge i trulih kobila, i magarčili sve redom.
Ova lekcija nikako da se nauči, pobogu ljudi.

Predlog #3 - Deto

Deto, ili ditto kako se piše, onaj čuveni znak kada vas mrzi da pišete već jednom napisano, pa ga stavite. Ono "-//-", ili nešto tako slično,
Iliti - isto.
Stvarno, dokle bre isto?

Ponovo grad liči na Las Vegas, javna struja se troši nemilice, kontejneri su opet ispred Barbaroša, opet je tu i divlja auto-pijaca umesto dojučerašnjih parking placeva, šetnja po inostranstvu dok se može, nova besomučna i besmislena striktno politički motivisana zapošljavanja u Opštinskoj upravi, balansero ("bez ruku") vozi bicikl posred pešačke zone, svetleća crevca i plastične jelke na sve strane, upropašćeno dečije igralište u parku, džukele - pardon, ulični psi lutalice. I puste ulice Negotina.
Mrtve Palanke.
Znaju oni dobro zašto su krili da će biti izbora.
Zato što nemaju nameru ama baš ništa da promene, jer o tome nemaju blage veze. Jer to ništa ne razume, šta je Negotin.
Predlažem im da promene i stave novi, pravi lampion na Dom Kulture.
Onaj:
NESREĆNA VAM 2010.


Predlog #4 - U ime naroda, kako to poznato zvuči?


Postoje i drugi "učenici" negotinske blogerske škole. Naravno da mislim na političke.
Pošteno rečeno, ne mogu, ma - ne smem da se ne složim sa RainDogom po pitanju smislenosti postojanja blogova koji prezentuju neku političku organizaciju, da prostite - stranku, što bi prost narod rek'o.
To ipak mora da bude sajt, pa neka ima i svoje blogove članova, forum, pres kliping, stranice za download, audio i video zapise, i sve ostalo što bi tu trebalo da bude.
Ali, blog je blog. Besplatan bilbord koji ne možete da pocepate ako ne radite za CIA ili FBI. Činjenica je da je svim budućim trkačima u negotinskoj izbornoj trci biračko telo u samom gradu zapalo za oko, dovoljna je da se angažuju na ovom polju. Čuo sam sa više strana da su im birači skoro već konačno opredeljeni sada po selima, par dana po raspisivanju izbora, ali da smatraju da onaj ko dobije grad dobiće i izbore.
Videćemo da li je baš tako, mada jeste tačno da je tu skoncentrisan najveći broj vlasnika računara i korisnika interneta. Kao i u inostranstvu. Zato i Ovi sada šetaju dupeta po Wienu kao i Oni onda što su po Bregenzu.
Zašto ovaj predlog?
Pa, "pošto radim za Gerovku" (u šta može da poveruje samo kreten koji je takav kretenizam i mogao u svojoj šupljoj glavi da smisli), hajde da kažem i ovo: od svih parapolitikusa negotinskih zaista su Radmila i Tića jedini zvali i pitali kako ovo a kako ono da urade i naprave blog. Radim za njih? Pa što onda ne radim i za Nitogena, Marka, Exxxperimenta i puno drugih mladih ljudi koji su me takođe pitali za neki savet, onako kako sam ja to pitao RainDoga kada sam počinjao? Zar je toliko sramota pitati?
Koga je sramota, neka nastavi da jede majonez. Pun je žumanaca od mućkova. Pa neka im se posle muti žuta mrlja zbog holesterola.

A Radmila je kao i svaki dobar učenik lepo videla kako se pravi dobar informacioni blogpost (ono, jeste da je Miki morao da je podseti u komentaru). Imala je i šta i gde.
Neka, čovek se uči dok je živ, to nije sramota nego prednost. Valjda će biti pameti naredni put.

Predlog #5 - Zapuk#3

Da, izgleda da se Topling definitivno okuražio snegom. Čim zagudi padaju opomene i tužbe za neplaćeno grejanje. Po starom dobro oprobanom komunalskom receptu i kadrovima. Kad je 'ladno, narod ima da plaća k'o lud. Šta god bilo u pitanju.
Na žalost, jeste tako.
Džaba onaj prvi i drugi zapuk, vrućina. Kad je zima - nek je zima.
A da treba da se plaća - treba. Trčim u ponedeljak u banku, da me ne tuži beogradski advokat za 3.600 dinara takse pride. Plus autobuska karta za ročište, na moj račun.
Naš
račun, kao i obično.

Predlog #6 - Dosledno, nema šta

(photo: blog.b92)
Drug Dragoljub Mićunović je konačno otkrio nekoliko velikih istina o sebi ali i o svojoj stranci, u kojoj je bio osnivač, disident, otcepljeno krilo, nova stranka, povratnik, predsednik političkog saveta:
"Demokratska stranka je dosledna i 20 godina od osnivanja."
To reče mrtav ladan a ostade živ.
Dosledno nema šta ... baš kao na gornjoj slici.

Izrekao je profesor tom prilikom i jednu veliku neistinu, laž, što da okolišimo. Ako to i nije rekao, onda laže onaj ko je takav tekst postavio na sajt DS:

"Mićunović je podsetio i da je DS bila jedina stranka koja nije imala paravojne jedinice i garde tokom ratova na prostoru bivše Jugoslavije i da se uvek zalagala za mir i razgovor."

Da li u toj sedoj glavi ima iskre sumnje u sopstvene reči? Da li joj je palo na pamet da je tom izjavom uvredila sve članove Saveza Reformskih Snaga Jugoslavije, stranke Anta Markovića, jedinog političara, čoveka, koji iskreno nije želeo rat u SFRJ? Ili članove Građanskog Saveza Srbije, Socijaldemokratske Unije, Lige Socijaldemokrata Vojvodine ili Vojvođanskih Reformista, profesore Žarka Koraća, Vesnu Pešić, Vojina Dimitrijevića, Nebojšu Popova, Ivu Viskovića, Dragoša Ivanovića, Oliviju Rusovac, Živorada Kovačevića, Nenada Čanka, Maju Tasić, Snežanu Backović, Miljana Medenicu, Mikija Stankovića - dugogodišnje saborce u osvajanju demokratije i slobode baš te, dosledne Demokratske Stranke? I hiljade građana Srbije koji su ih podržavali?
E moj druže MiNćunoviću ...
Neka ti je prosto.

Predlog #7 - Kukuriku

I ovaj se probudio usred demokratske noći pa počeo da kukuriče kad mu vreme nije. Nadam se da više nikada i neće. Taj je sve isto kao i MiNćun, jedino se još nije povratio u DS. Samo im još on nedostaje.


Ne, ja ne mrzim Demokratsku Stranku. To samo budalama može da padne na pamet.
Žao mi je u šta su je pretvorili.
Tačno je da mnogo pričam i pišem. Ali ne podnosim da me neko gleda u oči i laže Taj mora za to da plati, kad-tad. To ne praštam i ne zaboravljam nikome.
Šta ćete, smešni ljudi u smešna vremena.
Nećete mi verovati, ali u poslednjih mesec dana sam otkrio toliko lepših i zanimljivijih i boljih stvari u životu, da je sve ovo o čemu pišemo na Građanskom Krugu (i drugim blogovima) toliko sitno i bedno, u odnosu na Život. Nešto što smo svi pomalo zaboravili, zar ne?

Život

Sa velikim, ogromnim Ž.
Ma jeste tako, što da se lažemo.
Bio sam bolestan, a u stvari, odmorio sam se od beživotnosti.
Povrh svega, pao je i sneg. Šta će više, nekome poput mene.
Čudo jedno.

29 comments:

Tihomir said...

Glasam za predlog #1, ono sa senfom,naravno "u pozitivnom smislu". Obrazlozenje je suvisno.
A ti, Lale, smiri se malo i pusti ljude da rade, prekini sa tom egocentricnom kritikom i perfekcionizmom, vidis da gaje "leprsavi" i "koloritni" stil! Sad si nasao da ih rasterujes?! Taman ih krenulo ...

Radmilo Kračunović said...

Jes, ja sam ih doveo, ja ću da ih rasterujem ...
Sami će.
To znaju najbolje.

... said...

Добро пожаловать назад мой друг Лалe, я надеюсь, что вам будет жив и здоров и прожить день Сербии будет очищен от этой политической Шиц...Поздравления oт командира...

... said...

...i naravno glasam za predlog #7.

Negotinski Fantom said...

Moj otisak, ali ne nedelje, nego polugodišta, je predlog broj 1. Taj nazovi blog je slika i prilika Negotina kakav jeste, a niko od nas ne želi da bude. Slika lokalne elite uvijena u nekreativnost i neznanje. Samo se plašim da neko ne pokaže "Thommy-ju Copy & Paste" kako se uklanja blog... ne znam ĆEMU bise zasmejavao. Ponekad pomislim da je Radmila lično pravila taj blog, ali ima onih privatnih slika Ljubiše Orgnaskog, a ne verujem da ih ima ona... Mada, ko će ga znati...

Anonymous said...

Sve je lepo uradjeno,ajde da vidimo kako Lale kod tvog tasta u Samarinovcu placaju smece?Placa Ljubisa za sve seljake iz opstinskog budzeta ,sa tvojim i nasim parama.Mozes misliti kolika im je cena bila velika za mesec dana,citavih 350 din.Jadni Samarinovcani kako im je ustedeo pare Ljubisa.pa jos besplatan parking,nova i put ka groblju.Imam osecaj da ce zbog decentralizacije Srbije opstina Negotin da preseli svoju zgradu u Samarinovac.Borise,Borise

Anonymous said...

Druže, baš si napržio ove političare na blogovanje. Videli oni 60.000 poseta pa odmah to prekonvertovali u glasove, ali za glasove treba još mnogo da bloguju...

Radmilo Kračunović said...

To što se radi po pitanju iznošenja smeća u Samarinovcu je pljačka budžeta.
TAČKA.
Ne znam samo zašto spominješ članove porodice, glupo je čak i iz fazona. Ne živi tamo samo moj tast.
I n i j e n e k i f a z o n.

@NF
Suština i jeste da se to čudovište ukloni sa interneta. Zbog same DS a ne da bi se neko smejao a neko plakao.

@exxx
Brojke i slova
To su srca dva
Ljubili se, grlili se
Do sedmog marta

poZZ Marku

Nitogen said...

Glasam za majonez,jeste da goji,ali šta ću kad ga volEm.

Lorenzo said...

Svarno ne znam zašto se nije objavio u medijima datum izbora.Kome to ide u prilog? Ili neko misli da mu to koristi. Mislim da nikome to ne ide u prilog da se krije, pogotovo ne jednoj od najjačih stranki u zemlji.Predlog br. 2.

Anonymous said...

Lale,izvini za tasta.Ako je registrovan poloprivrednik imace uskoro anketu aktivista iz DS, pitaj Cedu.

Anonymous said...

Danas je u VB lazno izbacivanje, takvo nas izbacivanje ceka i posle 7 marta (samo nije lazno)kad izadjes iz fotelje nevracaju te ponovo i ako ces ispljuvati Buljisu.Pamet u glavu sadasnji okorisceni Ljubicevci .Pocelo je glasanje za izbacivanje iz kuce Velike mame.

Negotinski Fantom said...

Jeste, Lale, ta neman blogovska treba da nestane sa Interneta, ali tek sad - kad sam kopirao i narezao. Treba svako da ima kopiju, pa kad Boris na nekim narednim izborima izgubi od Tomislava i nađe se neko da se Ćudi, lepo mu pustiš na šta Demokratska stranka (Bog joj dušu...) liči u Srbiji. Ovakvo samoljublje lokalnih funkcionera Šešelj nije dozvoljavao, a Toma i Aca tek ne bi... Boris to sve toleriše... Toliko o Demokratskoj stranci kakve se samo sećamo... Amin!

Anonymous said...

mnogo filozofiras. Ovom napacenom narodu su potrebne konkretni predlozi i resenja za izlaz iz ovog zacaranog kruga.
Zato pozovi umne ljude da se iozjasne.
Ja priznajem ne vidim izlaz iz ovako ocigledne demonstracije moci "privremenih", jer se bojim da ce ostati i posle 8.marta 2100. stari ribar

Peščanik said...

Zutu stampu ne "ljubim" ...tako da je moju paznju privukao predlog br3.

Anonymous said...

Glasam za predlog broj 3.Sve sto su ovi sadasnji kritikovali sada je 116 puta gore.Nije strasno sto ne znaju nista da unaprede i da nesto nauce na tudjim greskama.vec urusavaju i ono sto je postavljeno na cvrste noge.da su izbori raspisani nikada niko nije krio,oni su to uradili,nikada se nije desilo da nasa opstina nema imenovanu Izbornu komisiju u skladu sa zakonom bar nedelju dana pre raspisivanja izbora.Ko ovo moze da objasni ili razume,svaka mu cast.D.P.

Anonymous said...

Glasam za otisak br.6.Vidi se kako nas najbolji donator organa nabija kondiciju sa koalicijom.Strava je majke mi ,Borise,Borise,izvinite povracem huuuuu..u...

Radmilo Kračunović said...

Konkretan predlog:
Izađi iz anonimnosti.
Potpiši se svojim punim imenom i prezimenom, neka ga se boje.
Bori se.
To im je prva šaka u čelo.
Budi čovek.

Šta će ti konkretnije od toga.
Važi za svakoga.

Privremeni su već otišli, jedino oni još to ne znaju.

Anonymous said...

Lale pa ti si smesan,nepoznajes Oruka Ljubisu i Straleta.Da izadjes iz anonimnosti.Pa kako onda da ih socno zezas,dajes im materijal da angazuju onu jednu vijugu razmisljajuci ko je.Imaju citave liste osumnjicenih,do izbora ceo Negotin ce biti sumnjiv.Veliki brat je ove sezone stvarno pokvaren.Ko bi bio nas Radasin u politici.

Anonymous said...

e moj lale!
moj poziv da se umni jave i daju predlog za izlaz iz ove situacije nije bio poziv da se imenuju iz prostog razloga da ih ne izlozim nepotrebnom riziku da ih neko maltretira.
To je poziv da se daju konkretni predlozi koji bi mogli da se realizuju od strane onih koji su se imenovali, a to su pre svega gospodja Gerov i doktor tica. Izvini Tebe ne racunam jer si se deklarisao kao covek koji "mlati praznu slamu".OD KADA POSTOJE BLOGOVI KOJI SE BAVE NEGOTINOM samo se jedan cove potpisao (LICNO MISLIM ZA NJEGA ILI JE NAIVAN ILI LUD).
DEMONSTRACIJA MOCI JE OCIGLEDNA KADA NEKO IMA HRABROSTI DA PRED TV KAMERAMA IZJAVI DA UREDBE VLADE ZA NJIH NE VAZE, a vlada ih je postavila tu gde su, onda je potpis ne bitan BITNA SU KONKRETNA RESENJA.
Stari Ribar

Radmilo Kračunović said...

U čemu je uživanje da ih anonimno zezaš?
Meni to više liči na voajerizam ...
Oni NE RAZMIŠLJAJU ko je, oni su ubeđeni da sve anonimne komentare pišem ja lično. Toliko o vijugama i razmišljanju.
Front umnih ljudi se pravi od njihovih imena i prezimena i zvanja i ZNANJA.
To se ne iznosi na blogovima ili forumima, jer se odmah krade. Zna se i od strane koga, videli smo to nedeljama unazad.
Čuveno copy/paste, zar ne?
Imaš ideju, projekat, zamisao, pronalazak? Samo ga tvoje ime štiti od krađe, to zna svaki umni čovek.
Umni ljudi se ne boje, naročito ovakvih. Nemaju ni od koga niti zašto.
Po stoti put kažem: dokle god ide priča o strahu, dotle će ovako i da bude. Ne možeš da kukaš "lele koliki je sneg napadao" a da ne uzmeš lopatu u ruke, ili da komunalci ne rade svoj posao.
Ne treba da čekamo na komunalce.
O tome se radi.
BLOGOVI O NEGOTINU postoje od ponedeljka 9. novembra. Do tada je postojao samo jedan BLOG O NEGOTINU.
Ne brini se mnogo za moju "deklaraciju". Znam ja kome sam je namenio, kao i drugi deo rečenice koji ne spominješ.
Mlatim praznu slamu, solim pamet budalama i nerviram bitange.
Čitaj pun profil.
Mlaćenje prazne slame ima svoje bukvalno značenje samo ako se plašite. Sve ostalo je bolje od ovoga.

Anonymous said...

Zao mi je sto me nisi razumeo.
Inace da Te pitam: dokle ti je radno vreme u firmi gde radis?
Stari RIBAR

Radmilo Kračunović said...

Moje je kao i svima (kamo lepe sreće da je to istina, nekima kao da nije):
od 07:00 do 15:00
Barem je tako bilo pre mesec dana. Toliko sam izbegavao svaki kontakt sa njima dok sam bio na bolovanju. Ne želim to da slušam.
Od sutra ću.
jbg

Anonymous said...

Nisam znao da si na bolovanju. Zato se izvinjavam i povlacim m oje pitanje o radnom vremenu.
Ti si pre svega iskren i post
en covek i kao takav potreban ovom gradu.
Ako su poslednja tri slova neka psovka, to Ti ne prilici, a ako nije zaboravi.
Stari Ribar
P.S - Ja SAM PUNO STARIJI OD TCEBE

Radmilo Kračunović said...

Da, jesu psovka koju sam hteo da kažem jer zaista mnogo psujem. Uživo.
I ne umem bolje nego da sa ta tri slova opišem ono u šta se ta jadna firma pretvorila.
Izvinjavam se svakom kome je to zasmetalo, ali neka se zna da je bilo pošteno, od šte srca.
Srpski, što bi se reklo.
Ne vidim ikakav razlog za razliku u godinama. "Puno stariji od mene", a koristi internet i prati blogove, za mene je čovek dostojan poštovanja.
Poput starog asa Zikija iz Inđije.
Stari Ribar me asocira na Stari Švaler. A takvih majstora u ovom gradu nema mnogo i to poodavno.
Da mi se ne zameri na zafrkanciji.
A ni ja baš nisam u nekom cvetu mladosti, mada sam dobio kompliment da sam u najboljim godinama. Eto, i mene da se neko seti.
Pitanje je samo da li su to najbolje godine za protraćiti ih na budale, u Crnoj Rupi.

Hvala Starom Ribaru što je sa nama, na ovom blogu. Popićemo jednom i u to ime, garant.

drjackas said...

Ooo.. Svašta se izdešavalo ovde na političkom nebu naše male palanke. Vidim, kontate se ti i "Tićko" (od milošte). Te pozivi, te podrška, te stručna pomoć, svašta nešto. Ja ovako "ta trane" kad gledam, vidim da je Tićko prvi uvideo predizborni potencijal građanskog rekovalescenta. Šta, oš' da kažeš da nije??? ;)

Radmilo Kračunović said...

Pa Drtića zna sve padeže srpskog, latinskog i engleskog. Za početak.
Stručnjaci uvideli potencijal ili ne žele obaranje sopstvenog, sad pred izbore - makar postoji doza neophodne kulture u ponašanju.
Naravno da je to sve politika. Pa i stranačka kadrovska, mamiti istaknute face u svoj tabor da ne odu drugde.
Bez obzira ko će kakav zaključak iz ovoga da izvede, ne sviđa mi se njihova koalicija sa Ničićem. Nikako. Kada vidim ekipu Negotinaca koja predstavlja zaječarske lokalpatriote odlučiću da li sam u pravu, ili sam pogrešio i izviniti se tim ljudima.
To je moj lični stav, a ne NVO Građanski Krug. O tom stavu odlučuje Skupština, koje će uskoro biti.

Nitogen said...

Ako ćete da date "pečen vo" dolazim i ja na Skupšrinu.

Radmilo Kračunović said...

Volovi imaju skupštinu u februaru.
Reš pečeni.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...