Thursday 17 December 2009

100/90


Večeras je u Negotinu, u prostorijama opštinskog odbora Pokreta Živim za Negotin (Krajinu), potpisan predizborni koalicioni sporazum sa opštinskim odborom G17 Plus Negotin.
Dvojni pakt.

Jeste tu bio prisutan i jedan broj lekara iz negotinskog Zdravstvenog centra, ali nisu došli da mere pritisak, na šta bi možda ukazivao naslov posta. Bilo jer prisutno stotinak Negotinaca u prostorijama nekadašnje kafane Bar90. Otuda 100/90 za naslov, čisto onako, iz zajebancije.
Baš bi bilo zgodno takav pritisak da se ima, onaj gornji, zar ne? Pionirski.
Bogami, ja zadržavam svoj stav da zaječarski lokalpatriotizam treba praktikovati u Zaječaru, a negotinski u Hiperpalanci. Valjda zato imaju ono Živim za Negotin.
Bojao sam se da, kada tamo uđem, zateknem metastazirani SPS, ekipu večitih jahača.
Pa da, ima tu nešto bivših SPS, ali i bivših DS, bivših SRS, bivših ovih i onih ...

... na kraju i - bivših GSS! Ne, ne mislim na sebe i Mikija (sačuvaj me Bože!!), nego baš finih ljudi, dobrih domaćina. Ej bre, i tu ima naših.

I šta sad da kažem?
Među prisutnim članovima G17 i Pokret za Boška Ničića, ima više demokrata nego danas u DS. Ispade da je Komitet ipak metastazirao više na žutu stranu.
Pored dr. Tiće Milovanovića i Pajčeta V.Đuričića, potpisivanju je prisustvovao i narodni poslanik G17 Plus Milan Đokić iz Knjaževca, Boškoknez lično i još nekoliko nosilaca funkcija u obe stranke, sa "viših nivoa".
Mlađan je bio fiskalno sprečen da navrati, iz opravdanih razloga.
Evo i nekih video zapisa o tome šta su rekli lideri lokalnih ogranaka partija potpisnica Dvojnog Pakta (naziv sam pozajmio iz Tićinog poziva koji mi je uputio za večeras, priznajem mu autorska prava, bez nadoknade).

Pogledajte šta je ovom prilikom rečeno, mrzi me sve to da kuckam.


G17+ dr. Tihomir Milovanović


PŽzN(K) Vladimir Đuričić


preambula Dvojnog Pakta

***
Slika je načinjena iz ove perspektive, iz zaleđine, jer nisam hteo da im uletim u kadrove.
Milslim, snimateljima TV stanica.
U kadrove, jelte.
Baš ispade nešto mutna, ta slika.
Jelte.

Beše i obavezan "ketering na negotinski način". OK, potrudili su se, nije da nisu. Ništa vo, ništa pečenje, ništa kolac.
Striktno na čačkalicu.
Eto slika, eto video zapisa - pa prosudite sami.

A Miki?
On je baš večerao.

33 comments:

Anonymous said...

Ja kako cujem okolo po Negotinu svi ce da glasaju za Boskovu stranku. I ja cu. U svakom slucaju imaju jake ljude, ima se smisla za buducnost. I taj Pajce je jako dobar covek,mislim da ce nesto napraviti od Negotina.Osim toga Bosko Nicic je iz Negotinskog kraja,nas covek.Kad je dobar Zajecaru,sto ne bi bio nama.

RainDog said...

Jebote... vi ni ne sanjate šta može da vas snađe.
Kako god da vam je sada, verujte da može gore. Glasajte za ove pa ćete da vidite.
To nije stranka, to je banda pljačkaša.
Ja znam da ne među članstvom drugih stranaka uglavnom nema ideologije već preovladavaju suvi materijalni interesi, ali PŽK i G-17 su baš na tim postavkama i osnovane. Kod njih je zabranjeno imate ideala i ideologiju.
Lale, meni nije jasno ni šta ćete Miki i ti tamo. Realno, pružili ste im podršku. Izgleda da ni ti ne shvataš o čemu se ovde radi.

RainDog said...

A evo vam i jedna slikica kao bonus:
http://picasaweb.google.com/raindog.bor/DropBox?authkey=Gv1sRgCJaEq4LLlNmyJw&pli=1&gsessionid=0wF1rbHmqrxA1Adg4oWF0Q#5411452107383318546

Anonymous said...

Daj nam broj sendvica koje je pojeo miki,dali je stupao u medjukoalicisko muvanje sa curicama ili decacima i koliko je puta zapoceo recenici pa prekinuo?


Koalicija je dobra ,neznam ko ce ici prvi ispred nje ,a ko ce odpozadi da gura glasace u red.

Ipak razmisljam Rada ili oni,ali zajedno su dobitna kombinacija.Placemi se kad vidim Tonijevu facu kako Gugla po blogovima sa Straletom,e to je dobitna kombinacija za nesto drugo ne za izbore.

drjackas said...

Ne radi ti drugi video stream.
Btw, jel zna ministar-stratocaster gde je Negotin??? Nešto ne mogu da se setim da li je ikada bio u palanci.
Nekako mi je sve to kontradiktorno. Ovamo pokušava da kontroliše sve finansijske tokove u zemlji a s druge strane se zalaže za regionalizaciju. Besmisleno je, sem ako nema neku "zadnju nameru", u šta ni malo ne sumnjam.
O Ničićevom pokretu nemam definisan stav, jer sam sa različitih strana čuo različite priče. Boško Pub, neki ga hvale, drugi žele, treći kažu...

Anonymous said...

Ko gubi ima pravo da se ljuti!

POZDRAV KUCI!!!

Radmilo Kračunović said...

Apsolutno sam svestan da se OVO može protumačiti kao podrška njima, ili kao njihova prezentacija. Nije to prezentacija nego slika, na moj način.
Nema tu nikakve podrške jer svako može svašta da shvati kako mu padne na pamet. Naročito u Negotinu, i posebno sada u ovom ludilu pred izbore. Znam ja dobro, od vas iz Bora, ko, šta i kako tamo radi i razumem da to može i ovde da se desi. Deo TOGA se već i dešavalo.
Znam i da u Negotinu svaka od podivljalih parapolitičkih strana učesnica predstojećih izbora ima nameru da radi ISTO. I da rade ISTO, mesecima, godinama.
Ne pravim razliku među njima jer ni vi u Boru nemate ove naše, specifične, negotinske varijante vaše muke.
Moralo je tamo da se bude, jer neko mora da Negotincima kaže i pokaže ko je sve tamo.
Neko mora, jer će svako od njih sebe da prikaže onako kako želi a ne kakvi jesu. Mi nemamo medije u Negotinu, a na RTV Krajini postoji nezvanična zabrana spominjanja Građanskog Kruga, još od prošle godine. Šta misliš zašto?
Jbg, ako ti nisi ukapirao, šta li će onda oni koji nemaju čime? Ono sa početka? Ja se njima i ne obraćam, ali mi ti svojim komentarima pomažeš u svemu ŠTO NE ZNAM.
Mi TO ovde zaista nismo doživeli, i ne daj Bože, ali kako to objasniti Negotincima?
Ćutanjem, ignorisanjem, neodlaskom?
Ne postoje jer ja ne želim da ih gledam?
Ne, ja nisam noj iz demokratske stranke.
Bili smo tamo po javnom pozivu G17 Negotin.
Zašto to i drugi ne urade?
Ni to ne znam.
Jedni te pozovu a drugi ne žele ni da čuju za tebe i to poodavno, svako iz svog interesa. I, šta ti ostaje onda: da sediš kod kuće i jednog dana neminovno počneš da se samoinformišeš sa sopstvenog bloga, u četiri zida. Ili da prekineš da više pišeš bilo šta.
Zoki, SVESNO SAM POJEO GOVNO da bih mogao da vidim ko su i kakvi su, da ih opišem. I tako ću i za svaki drugi poziv ako ga bude bilo. Imam i video zapise izjava koje nisam pustio. To je moje, do daljeg. Polako, još nije počela kampanja.
Počnite da me zatrpavate, ne mene - negotinsku javnost konkretnim činjenicama o onome što ti i ja znamo. U vezi onoga što se radi ili radilo u Boru. Linkujte do besvesti na sve strane, i ovde se množe blogovi kakvi god da jesu. Ja vaše komentare ne cenzurišem, naravno, ako to drugi budu radili.
Ali Negotincima je preko glave ovih naših Boškova, pužova, nojova, magaraca, velikih sestara i magistara, žutih mrlja i oka, betona, trka, pljački budžeta i bezakonja u kontinuitetu na najbesramniji način. Ko će ovde još da razmišlja i o Oborknezu pored ovdašnjih takvih? Pa zar Boranima nije dosta Siki, negotinac, evo i sad - oko tog cirkusa u borskoj DS? Seti se da su i tebi zalepili etiketu da podržavaš kandidata za lidera DS, "onog koji je Boška uveo u Bor". Pojma nemam da li je to istina, ali ni Negotinci ne vide šta se dešava na 70km odavde. Ne mogu od ovdašnjih.
Ovo ne može da bude antiboškovski kampanjski blog samo zbog toga što je nekome cilj da se kiti tuđim perjem, ili makar da ne bude kantan do izbora.
Žao mi je što je tako, ali danas ja u Srbiji ne vidim nijednu stranku kojoj je stalo do ideologije.
NIjednu.
Žao mi je.
U Srbiji je nastupila smrt politike i Boško ili Dinkić nisu ništa gori a kamoli bolji od bilo koga od ostalih "javnih radnika". Nisu, pogledajmo istini u oči. Svi su isti, Do bola, prijatelju moj.
Ne brini se, ja nemam realnu moć niti uticaj da išta promenim ovde, niti će ovo da im pomogne.
Dobro znaš da nisam na prodaju. Ne postoji cena.
Rekao sam ti to već u jednom mejlu: ja sada već znam rezultat izbora u martu. Ispratiću sve što se ovde bude dešavalo do tada jer je to jedini način. Od 8. marta prestajem sa lupanjem glavom u zid, sam, do u beskonačnost i besmisao. Ovde se nema šta da promeni jer to niko ne želi.
8. marta prestajem sa pisanjem ovog bloga. Definitvno. Nema više razloga ni danas osim pomenutog ludila oko izbora. Neka se pamti kako su 2010. Negotinci ubili svoj grad.
Zato što će biti sve isto, kao pre ili sada.

Anonymous said...

Udruzili se gubitnici! Na proslim izborima imali su po 800 glasova,sad bi da se spoje pa da sa 3,4 odbornika mesetare.

RainDog said...

Pretpostavljam da mnogi od vas razmišljaju u fazonu: "šta sad... svi drugi su očajni, a ove nismo još videli, možda su OK, a i ako nisu, zar smo se jednom zajebali... ne mogu da budu baš toliko loši". E pa - mogu.
Lale, razumem zašto si išao, OK. Ali grešiš kad kažeš - svi su isti.
Naravno da i mi imamo lopurde po svim strankama, od uvek ih je bilo. Ali ovako beskrupulozne nisi doživeo, veruj mi. A opasni su, strašno su opasni u kampanji. Ne vodi ih džabe estradni menadžer (potpredsednik Boškov).
Sve imate, ali estradu još niste doživeli.
Ovo govorim iz najbolje namere, a ne zato što sam im politički protivnik Oni su u Boru pukli zauvek, zabole me patka više za njih. Ali su za sobom ostavili pustoš.
I sad ćeš mi reći: pa svi ostavljaju pustoš. A ja na to nemam snage ni da se kiselo nasmejem.
Šta više da linkujem? Pa linkovao sam bezbroj puta, pravio i grafikone... Alo bre, ukinuli su dve ustanove i jedno javno preduzeće i odmah i ponovo osnovali i u njima zaposlili pola Zaječara. A Borani koji su tamo radili ostadoše i bez posla i bez socijalnog programa. Neki dan su štrajkom glađu iznudili povratak na posao, ali pri tome su na poslu ostali i netom zaposleni Zaječarci i šta misliš kad će sada bilo ko od njih da primi platu? Na sveti nikad, naravno.
40 milona dinara samo u jednoj godini (i samo ono za šta imamo dokaze) je preneto Beotonu (firmi Saše Mirkovića, potpredsednika PŽK-a) što je više nego što je izdvojeno za sport i školstvo zajedno.
TV Bor je dužan 36 miliona istom tom čoveku koji je bio predsednik UO TV Bor i kao takav sklapao ugovore sa svojim Beotonom.
Direktor Zdravstvenog centra je iz Zaječara i u Zaječaru na birou više nema nezaposlenih medicinskih sestara - sve su u Boru. Žena Boška Ničića je zamenica direktora Studentskog centra. Direktor Sportskog centra, koji sada ima više zaposlenih nego cela Opštinska uprava (kad uđeš tamo stalno je gužva kao da igra Partizan, a ustvari sve koje vidiš tamo su i zaposleni) je iz Gamzigrada.
Opštinski odbor PŽK-a koristi prostorije i telefon TV Bor a računi koji stižu su na mesečnom nivou preko 300 000 dinara (a listing kaže da je 90% potrošeno na telefonsko glasanje. Čas Farma, čas Piramida...). Bor finansira TV Pink preko Beotona, pogledajte ko je sponzor svih mogućih emisija i filmova na Pinku. Beoton, koji nema nikakvu produkciju, ne radi ništa osim što muze Bor i Zaječar.
Ljudi, ovo nije zajebancija, ovo nisu lokalne secikese, ovo su mafijaši bre. Ma ne mogu više, radite šta znate...

D.Š. said...

Kume,red je da ti se oduzim.Sad cu ja tebi da "cuvam kutiju" kao sto si ti meni onomad kad smo obojica bili u JUL-u.Pozdrav tebi,i bivsoj ekipi socijalista,Djuricicu i Nicicu.Srecno,kume!

RainDog said...

Lale, meni nisu zalepili etiketu da sam svojim prisustvom na konvenciji jednog od kandidata za predsednika Odbora DS-a, njega podržao. Ja sam ga ZAITA podržao i zato sam se tamo i pojavio.
Ali su njemu zalepili etiketu da je Boškov čovek (njegovi rivali iz DS-a) jer je u Boru njaveća uvreda reći nekom da je "Boškov čovek". To danas u Boru znači samo i iskljčivo da si - mafijaš
Hoću da kažem, nisam siguran da i ti sâm znaš šta hoćeš sa svojim blogom. Da otvaraš ljudima oči, budeš "javna savest" ili novinar?
Ne znam koliko si svestan toga, ali tvoje pojavljivanje negde samo po sebi nešto znači, isto kao i moje u Boru.
A tvoj tekst je, sorry my friend, afirmativan kad se uporedi sa tekstovima koje pišeš o ostalima. E, to me brine...

Peščanik said...

Svasta.
Ne moze covek da ovekoveci pisanom recju i slikom jedan od perioda naroda i drustva kojem pripadamo, a da ga neko ne smatra "necijim covekom".
Suzena svest.

Radmilo Kračunović said...

Da, to se danas kuva po jazbinama koje neko još zove i partijama po Negotinu.
Prodao se, ili bolje prodali se.
Zoki to ne misli, nego se toga pribojava. Jer mi je prijatelj i učitelj. Nije se on na primeru Ničić opekao nego prepekao, pa mu je glupo zbog nekog do koga mu je stalo da se na isti ražanj nabada.
A i ja srljam među kerove ko uspaljeni mačor, sad ću sve da ih pocepam.
Aha, kako da ne.
Za kaznu, ne dišem i stidim se 17 sekundi.
Ko zna, možda je ovako i dobro. Da lakše isplivaju na površinu nečije namere, zadnje ... kako bi prost narod, biračko telo - to rekao?
OK neka mi to bude još jedna cigla u zidu opreza, bolje sada nego kasnije. Ili prekasno.

RainDog said...

@Peščanik: Ne bih rekao da baš pažljivo čitaš moje komentare. Ja znam da je Lale svoj i ničiji više. Ne pada mi na pamet da pomislim da ga je kupio ovaj ili onaj hoštapler.
I sasvim mi je jasno da je tekst ovakav kakav je, posledica Laletovog lepog vaspitanja, odnosno da ne može da sere po nekome ko ga je pozvao u goste.
Ali, reko`, da ga na vreme upozorim kako to može da izgleda (a boga mi i kakve posledice da izazove). Ovo su ipak "things that make you go hmmm" a ja sam nešto pre Laleta krenuo tim putem, pa znam zamke koje ga očekuju.

Anonymous said...

Ako nas ovi zajasu,ceo grad ce biti obojen u narandzasto-ruzicasto,u skladu sa politickim,a i nekim drugim opredeljenjima.

Anonymous said...

Neko uvek jaše,plavi,žuti ,crveni,ovog puta glasajte za ljude ne gledajte stranku(firmu) .Samo tako možemo da izađemo iz ovog začaranog kruga! Merite , setite se , ne zaboravljajte, pa onda odaberite!

Peščanik said...

@Rain Dog
I ja znam da je Lale svoj i niciji. Da ne znam budi ubedjen da me ne bi bilo na ovom blogu.Isto smatram i da nije naivan.
Moj komentar i nije bio upucen tebi, vec komletnoj situaciji.
A posto je neko vec rekao da ja obicno i ne kazem puno u svojim komentarima-vec dovoljno, neka tako i ostane.

Anonymous said...

E MOJ LALE
Sta licno mislis da li je rizik i da li ima smisla da neko iznese ozbiljan stav povodom sporazuma Dr.Tica i Vlada, posto svi komentari na Tvom blogu su anonimni, mozda neki i mogu da se prepoznaju, ali NI JEDAN KOMENTAR ne daje odgovor da li na politickom "nebu" Negotina ima neka licnost koja bi mogla da zadovolji vecinu ljudi-biraca, pa da se okupimo oko njega 7.3.2o1o.g. Ovako to mi lici na Tvoju poskulu iz naslova Tvog bloga.
Mada priznajem iz Tvoje "zajebanc ije" ima mnogo skrivene istine ali i cinjenice da ode toga Negotin ima malo koristi.
Stari Ribar

Radmilo Kračunović said...

Tek sad vidim koliko sam bio afirmativan - pa gde da zaboravim da spomenem te nesreće od JUL i DSS??!!!
A rekoh Drtići, kada me pozvao, da ću da ih kantam i sve snimam i postujem, i on je odgovorio "pa kantaj bre". I mene opet neka kao sramota, nije red, nije kulturno tako za domaćina koji te pozvao u kuću.
Svašta, pa G17 i nisu bili domaćini nego negotinski zaječarci ... koji li je pa meni đavo?
I narandžasto da mi ne dirate! Oborknez je najobičniji plagijator kao i sabrat mu DMihajlović, po pitanju palete boja. Narandžasta je bila boja GSS, a ne Frne Ovfe - Pokveta va Vavevo.
Pink? Da, farmerski do jaja. Sa živinarske farme.
Čitam komentare pa su mi neke stvari jasnije a neke su samo potvrđene:
- U Negotinu ima za koga da se boriš, samo ipak moraš da vučeš prvi. Zamnom braćo, a ne napred drugovi ... jer tako beše?
- More, volite bre vi mene. Inače mi ne bi ovoliko izvukli uši kroz komentare.

Anonymous said...

E MOJ LALE
Nisam ni JUL NI DS.
Znam da zelis da saznas ko sam1!
Budi siguran da ce mo popiti ono pice koje si obecao ali 8.marta 2010.g.
Samo da znas da sam, pre svega, za bolje sutra NASEM gradu, jer drugi ne zelim da imam.
Zato zelim i nadam se da ces mi odgovoriti, ne u tvom stilu, vec jasno da te razume obican gradjanin. Nemoj da me pitas zasto. To je, pre svega, moj EGO. Ja drugaciji ne mogu da budem.
Stari Ribar

Radmilo Kračunović said...

p.s.
Meni jeste zaista krivo što Negotin nema neke koristi od "moje zajebancije" (mada mi nije jasno čemu apostrofi kada sam sasvim ozbiljan). Da ima, to bi značilo da je svest ali i savest ljudi na višem nivou od ovog na kome se sada nalazi.
Meni su te "M.Z." odbrambeni mehanizam da se ne prepustim, pa ako sam nekoga i nasmejao, super - makar to.
Voleo bih da Stari Ribar započne kao prvi jednu sasvim novu temu, konkretna imena i šta se od njih očekuje. Ko da se ponudi Negotincima, kakav je i zašto baš takav, šta zna i da mu se kaže šta se od njega očekuje da uradi jer je baš takav.
Da, voleo bih da znam svakog ko ima snage da se ovde bavi svim i svačim, i mojim zajebancijama i prokletstvom palanačke politike i potragom za izgubljenim normalnim životom ovog nekada mirnog i srećnog gradića.
Negotina.
Nadimak (nick name) umesto punog imena i prezimena ukazuju na potrebu da se imenuje ali i uzdržanost iz nekog razloga. Najčešće opravdanog. Poštujem ga, za razliku od onoga ko je izmislio google ime "anoniman" - taj se iscepao od originalnosti.
Zabole me za JUL, DS(S) i sve ostale bande mučenika koji nesigurni u sebe i sopstveno znanje bauljaju kroz život sa članskim kartama sekti zvanih partije.
Hoću da čujem to pitanje (makar i već bilo rečeno, i ja pomalo lapim, zaboravljam, nabio sam 43 godine u prkno).
Dakle - PITANJE GLASI:
_________________________________
Dajem sasvim ozbiljan odgovor bez uvijanja, ukoliko ga znam. A ako ne znam pronaći ču ga ili naći nekog ko zna i da odgovori umesto mene.
Da čujem.

Anonymous said...

@ RainDog: poznato je,da kad se uziva dok se ima i kad zabrlja zapadne se u probleme i licne depresije, a onda su svi krivi samo licna krivica nikad nije. Zar Vas ovo ne podseca ovo na licno Vas? Po svemu sudeci "DA". Najteze je da covek kaze eto pogresio sam, nisam dobro radio, ne znam da radim..... i t.d. Moje misljenje je da ste sami licno krivi za svoje delo u Vasem Boru. Ako mislite da se to tako radi,dodjite kod mene kuci da Vi zavodite red, a ja da gledam. Ma nemojte mi reci!!! Licna nesposobnost ljudi u Boru je dovela dotle i sad i trebate da placete. Jedan Nicic sam ne moze nista. Kad cete da shvatite da su greske licne prirode pa da vise ne krivite druge,nego pocnite malo od sebe. Amin, ja Vas cak i ne zalim.

RainDog said...

O čemu pričaš Anonimni? Ko je to "lično" kriv za situaciju u Boru?
Ja ovde ispisah par opšte poznatih i vrlo dokazivih stvari koje govore o tome šta PŽK radi po Boru.
Naravno da u Boru ima gomila nesposobnih, isto kao i u Negotinu, ali ne razumem šta time hoćeš da kažeš. Da smo krivi što smo dozvolili Bošku i njegovima da nas opustoše? Da, to priznajem.
I nema ni potrebe da nas zbog toga žališ. Ko nas jebe kad smo budale, tu si sasvim u pravu.
Ali probajte da izvučete nauk iz toga zbog sebe sâmih.

Marvin said...

Ah kakva vest! Pa bar su nešto naučili sa zadnjih izbora.
Pa priznajem, a to je lični utisak, da je gos. Tihomir ipak nekako lakši za varenje u ovoj palanačkoj kaljuzi od većine eksponiranih (što baš i nebih rekao za njegovu stranku). A što se Boška tiče, izmedju njega i Radmile i nema neke velike razlike, osim što je ovaj izbačen sa farme , a ovu bi trebalo zatvoriti na jednu.

Anonymous said...

Ma sta ja vama objasnjavam.Daleko ste vi od toga da sve funkcionise i da vam bude bolje.Problem je u tome sto vam niko ne valja.Pa onda, napravite licno nesto dobro,ili ostavite ljude da rade.Bor nema radna mesta,a nista i ne radi,ali navika je da se sve samo preko veze zaposli,i onda nista se ne radi.Plate se primaju ni za sta.Ne znate vi sta znaci raditi,nemate pojma,jedino sto znate je da kritikujete druge,a da primite kritike ne pada vam napamet.Za sve imate objasnjenje,ali samo vi niste ni za sta krivi.Moja baka je jednom rekla davno: kako sebi namestis tako ces i da imas.Definotivno u Boru nemate prave ljude,i ne samo u Boru,svuda.Vama treba jedan Nemac sa bicem, udara i vice SCHNEL,SCHNEL.Doci ce vam evropa,polako,polako.Onda cete se setiti mog kometara.

Anonymous said...

100/90 ja pomislio da su toliko osvojili glasova na poslednjim lokalnim izborima. U Negotinu stvarno zaslužuju da se zovu G17, čak je 17 ljudi glasalo za NJI.

Anonymous said...

Golicka,golicka.Bas su na udaru.Znaci da valjaju.

Lady Justice said...
This comment has been removed by the author.
Radmilo Kračunović said...

Interesenatno, ali LadyJ, da li si primetila kako se anonimni sve više pale kako pada temperatura spolja a raste u usijanim šupljim glavama?
Nazeb debelog creva ili zanoktice od neopranih čarapa?
Sedimentacija je čudo ...

Lady Justice said...
This comment has been removed by the author.
Radmilo Kračunović said...

... prokleta CRVENA krvna zrnca, ama baš svuda ih ima.

Vesna Vladimirović said...

S obzirom na ukazanoj mi dobrodošlici na vašem blogu, na čemu vam se zahvaljujem, ponovo se javljam, bez namere da se bavim politikanstvom, već političkom analizom, tačnije rečeno analizom politike. Znači, ne želim da se ponašam navijački, jednostrano, huliganski, nego da iznesem činjenice.
O sadašnjoj vlasti, tj. Privremenom organu nemam mnogo komentara, zato što nije prošlo ni sto dana, ali o prethodnom periodu imam šta da kažem.
Generalno gledano, ako je ta vlast dobro radila, radila zakonito, zašto su uvedene privremene mere i na taj način osramoćen grad, odnosno opština?
Često se pominje ime Strahinje Ćirića, sa čijim se nastupima ja u mnogome ne slažem, ali činjenica je da je on najviše kritikovao prethodnu vlast i javno izneo mnoge STRAVIČNE podatke. Zašto tužilaštvo ne reaguje, zašto ga ne uhapse, ako laže. Ukoliko govori istinu, onda okrivljeni moraju da odgovaraju.
Zašto se prećutkuju saopštenja Odbora za zaštitu kulturno-istorijskog nasledja opštine Negotin, koji je decidirano izneo zloupotrebe bivše vlasti u vezi sa centralnom zonom u gradu.O tome je najviše govorio
gospodin Miodrag Stefanović.
Vidim da je opozicija u Privremenom organu, a koja je pre toga imala vlast, ironična prema kadrovskoj politici, odnosno izboru nekih direktora, a znamo kako su ih postavljali u prethodnom periodu, šta su učinili za ovaj grad i kako su zapošljavali po partijskoj liniji radnike. Recimo u biblioteci je imenovan za vršioca dužnosti direktora Vlasta Mladenović, poznati književnik i koliko je meni poznato nestranačka ličnost, koji godinama radi u ovoj ustanovi, što bi se reklo, pravi čovek na pravom mestu. Šta je tu sporno?
Predlažem da se bavimo politikom a ne politikanstvom, kako bismo doprineli da ovaj grad postane civilizovan, pogotovu predlažem da se što više dobronamerni uključe. Pozdrav.

Radmilo Kračunović said...

Gospodine Trailoviću,
na žalost (svoju) ja uporno već godinama govorim da je ono što ovom gradu nedostaje baš to - politika.
Radmila je direktno odgovorna sopstvenim ponašanjem što su uvedene privremene mere. Na žalost (svih nas) podjedanko je razočarenje što se ni ovi posle nje nisu snašli i radili nešto drugačije, nego se opet povlače po sudovima ili prave gluposti takoreći iste.
Najgore je što su oni jedni drugima i opozicija ali i opcija, alternativa, koju poturaju narodu.
Zato sam razočaran što se u ovom gradu dopušta da se isti samo vrte u krug na četiri ili manje godina, ili čak meseci.
Niko to da preseče i ugura svež vazduh, život u ovaj grad.
A neko će već morati.
Zadnje je vreme došlo, kao da to niko ne vidi.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...