Tuesday 14 April 2020

Kon, kon


Danas smo imali priliku da odgledamo novu epizodu Koronadrame, jednočinku u trajanju od sat i minut vremena.
Fras.

EPIDEMIOLOG PREDRAG KON ODLUČIO DA SE POVUČE: Gnev ide na mene i štab, ne na virus, vreme je da se sklonim.
PAO DOGOVOR KOD VUČIĆA U PREDSEDNIŠTVU, DR KON OSTAJE! Drago mi je da je on ostao sa svima nama. On de fakto vodi ovu priču. Reč je o divnom čoveku.


A može i ovako:

- 08:30 -
- Ne mogu više, Šefe, podnosim ostavku! Pa vidite samo taj nivo bezobrazluka na fejsu, šta mi bre sve pišu...
- Smiri se Peco. Pusti budale, osvetiću se ja svima njima isto k'o Ćuruviji.
- Šmrc, ali kako... KA-KO?!
- Evo, pustiću ih u nedelju da idu u crkvu a neću da im ukinem zabranu kretanja po ulicama. Ima da crknu od muke jer nemaju helikoptere i avione kao mi. Eto kako, Peco! Kako sam se samo ovog setio u momentu - zato što sam pametan. Halal!
- Vaistinuhalal, Šefe!
- Ajd sad, obriši te krokodilske suze i sline, pa pravo na KZN bez N. Pinkpanterka Tupavčević te već čeka tamo. I da si obavezno reko da si povuko ostavku. Jel si povuko?
- Jesam.
- Šta jesi?
- Pa povuko.
- Šta si povuko Peco, to te bre pitam! I nemoj da me nerviraš!
- Pa povuko sam ostavku, Šefe. To. I nemoj da vas nerviram, i to.
- Tako. Ajd sad, i nemoj da se izgubiš usput. Pa će vidimo i za to unapređenje u pukovnika do Đurđevdana, a za Vidovdan - general!
- Stvarno? Pa ja Šefe u stvari nikad i nisam podneo ostavku, to pišu đubrad što mi hakovala profil na fejsu, oni hEkeri Fabricio i Đilas! Šta sve tamo pišu ta dvojica... Eno, taj status kod mene na profilu više uopšte ne postoji, to oni dele okolo. Šefe, a da ukinete vi fejs?
- Biće, Peco, BI-ĆE. Samo langzam. Pratim ja sve njih pažljivo. Nemoj slučajno da mi odustanu od bojkota izbora pre izbora. Ukinuću ja njih, tako mi tebe Peco! Nego, naravno, samo ako to predloži struka.
- Pa predložio sam, upravo sad, u sebi! Niste čuli?
- Joktisi. Naravno da sam te čuo iznutra. Ja sve čujem, naročito u sebi. I u tebi. Dakle, jel struka?
- Jeste.
- Šta jeste?
- Pa struka.
- Pitam te lepo, čovečanski, šta struka i šta jeste?!
- Pa struka jeste povukla...
- Hoćeš ti u čin general-desetara, ili će se urazumiš?
- Ne, samo ne desetar, to su oduvek bili najgluplji u klasi! Evo, evo!!  Struka je rekla da sam povuko ostavku jer struka smatra da treba ukinuti fejs jer struka neće da ide u penziju kao desetar!
- Peco, svaka ti je ko u Bojića. Ajd, sad hitro na KZN bez N, Drdariji se već oznojio Rolex ispod onih kuravic... pardon, rukavica. Znaš ti dobro kako je kad ti voda uđe u mehanizam. Br-zo, i vodi računa: povuko si i struka, struka i samo struka! I nemoj slučajno da mi se odmrštiš pred kamerama dok me hvališ i kažeš da bez mene ne bi bilo nikog i ništa, a naročito tebe i ovih oko tebe u Kriznom generalštabu. Jasno?! Trk!
- Staraću se, Vrhovni komadante! Darijoooo, eve meeeee, ne počinji bez meneeeee...
- 09:31 -

Podsetimo se sarajevske "Audicije", onog fazona kada Boro Stjepanović pita:
- Govorite njemački?
- Ja? Da.
- Kako se na njemačkom kaže "Dođi ovamo"?
- Kom.
- A kako "Idi tamo"?
- Pa ti odeš tamo i kažeš kom, kom.

Tako isto izgleda ovo današnje ponašanje partijskog kLiznog štaba, naročito najodgovornijih ljudi u njemu, na čelu sa Vrhovnim komandantom.
- Deder Peco, kako se na kradikalskom kaže "Oćekakinećekaki, dođimiidimi"?
- Kon, kon.

Zato što su pametni.
Zato što je struka tako rekla.
I tačka.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...