Thursday 17 October 2019

Prolupao


Ovaj mali, što je... kako se zove, što je vezan za... [... poduža dramska pauza uz uzdahe ...] marihuanu i za ne znam ni ja šta sve ima snimke, a neću da prićam o kakvim klanovima još... [... opet pauza ...kaže "lupiću Vesiću vaspitnu". Dođi meni lupi vaspitnu. Što Vesiću, što si njega našo. Dođi mene lupi. Dođi, pustiću te, nemoj... Sad se vrati gde si pošao tamo, u Dubai u provod, vrati se u Srbiju dođi meni lupi šamar. Nađi nekog jačeg od sebe da to uradiš. Dođi, ne treba mi obezbeđenje, ne treba mi niko, samo dođi pa to uradi... kad si već toliki mangup. Nego ste našli, nego ste našli [muca, konačno je prošlajfovao], mislite da možete da se iživljavate zato što smo mi trpeljivi, strpljivi...

Evo i video snimka ove izjave:


Aman, gde se ovo isključuje?!
Plaši bre decu, zapostaviće redovne radne i higijenske navike glede čistoće & uklanjanja raznog smeća.
Deli-Iskander veli - lupi šamar meni, udri na jačeg od sebe a ne na Vesića.
Pa što onda, druže Jači, na basketu udari bananu onom klincu? Jači je od tebe?
Verujemo da jeste.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...