Thursday 17 October 2019

Greh grehova



Sedam smrtnih grehova jedne nacije:
1. Ne razmišljam.
2. Ne znam.
3. Nije me briga.
4. Nemam vremena, prezauzet sam...
5. Dobro je meni i samom.
6. Nemam vremena da čitam i shvatim.
7. Ne interesuje me.
Čuvajte se neznanja koje je u pokretu, obratite pažnju na neiskustvo kada krene u akciju i pazite se većine koja je mentalno zatrovana dezinformacijama, jer kolektivna neukost nikada ne prerasta u mudrost.

***
Svesno lično neznanje, kao uvod u organizovanu kolektivnu neukost, predstavlja greh nad grehovima - kako prema sebi tako i prema drugima. Teško da će se tu naći mesta za oprost, baš zbog onog "Morao sam - da ne razmišljam, da ne znam, da me nije briga, da nemam vremena, da mi je i ovako dobro, da ne čitam i ne razumem, da me ne interesuje".
Nacija takvih idiota, bez izuzetka, samu sebe ekspresno briše iz genetske banke ljudskog roda.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...