Friday 19 April 2019

Sozercanje kontramitingaško



Iz putne beleške vozača jednog autobusa (prevod)

19. april, 2019.
Danas sam vozio ove na kontramiting. Negde pred Prestonicu, pritisla kloaka, ne popušća. Ja, štaću, gdeću, stanem kraj puta da se izmočam. Evo, priznajem, nisam ih pustio da izađu, tako mi narediše gazde, ostavio sam zatvoreni svi izlazi iz autobus. A upeklo sunce, sunce li mu jebem žarko. I onda, vratim ti se ja tako nazad u autobus, da dovršimo liniju, kad unutra - ima šta da se vidi. Propas!!
Ugasio sam i ventilaciju i klimu i internet u autobus, a on se iznutra usijao skroznaskroz! Uđem ti ja unutra, a ono, svi što su tu bili - istopiše se do jednog, pretvoriše u neku lepljivu masu, ko šlajm neki, više se ne zna koj je koj od nji bio pre moje močanje. I sad, kad sam se vrnuo i uključio sve šta sam isključio, to počelo da se stvrdnjuje, da se zgrušava, da pravi jednu gomilu sa samo jedan um i lik i delo. To svi beše popadali u nesves, a onda se odnesvestiše ko svi u jedan mozak, u jednu pamet bez mirisa i ukusa.
Lebtijebem, to bre postade pravo narodno jedinstvo em čvrstina.
Pa kud baš danas, na svetog Evtihija carigradskog, koji onomad reče
Da sozercavam vaskrsenje Gospoda Isusa, i to:
1. kako grobna ploča ne puče niti se pečati na njoj pokvariše;
2. kako svesilni i krotki Gospod ne pokvari grob pri Svom vaskrsenju kao što ne pokvari utrobu devičansku pri Svome rođenju
I kud nađoše da se sozercaju baš u moj autobus...
Kažu, oni što išli sa službena kola, da njima nije ništa falilo ko ovima mojima. Ostali isti ko i kad su pošli.
Eto, to se desilo.

***
Danas se na kontramiting išlo na dva načina:


1. domicilni, unutrašnji kontramitingaši (sve mutacije) - striktno autobusima


2. kontramitingaši iz dijaspore (oni što srbuju na daljinu) - striktno avionima, uz obaveznu kontrolu

p.s.
Ukoliko na slici, s početka teksta, unutar amorfne stvrdnute mase uočite i nešto žuto, da znate - to su neki od kontramitingaša iz Negotina koji su se do juče dičili svojim članskim knjižicama DS ali od danas to više ne rade jer moraju da se kradikalima oduže za o(p)stanak na rukovodećim mestima sa pripadajućim im tzv. platama.
Ako ništa drugo - morali su. Zbog dece, naravno.
Jbg, sozercanje je to, napredna kontemplacija.
I tačka.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...