Monday 20 November 2017

Zona SNSumraka


U nedelju, u sitne sate, na Pinku je emitovana pilot-epizoda nove domaće horor serije "Zona SNSumraka".

(narator, glasom Roda Serlinga)
Tokom postglavnoodborskog sleganja tla nakon razorne odluke da redovno vanrednih parlamentarnih izbora biti neće, zabeležen je sledeći razgovor između predsednika i ispod-predsednika Velike Partije:


- Šefe, po mojim bezbednosno-obaveštanim saznanjima, opozicija se sprema da raspiše vanredne parlamentarne izbore: Toma ubrzano pere rublje i menja ih za kanadske evre, Đilas je zakupio sav reklamni prostor u onim novim njuz fidovima na fejsbuku, Šapić je kupio nove kupaće gaće i planira za Novu godinu da prepliva fontanu na Slaviji, Šutanovac je zakupio sve pašnjake sa bilbordima po Beogradu i uplatio republičku taksu za odvodnjavanje za četiri godine unapred, Janković je išao u Beč da štampa glasačke listiće pa sad kuka u hotelskoj sobi što su ga zajebali i odštampali ih dvostrano u strahu od drugog kruga, IKEA javlja da je Jeremić od njih naručio tronošce sa četiri noge direkt iz Švecke...
- Kaže se "Švedske".
- Pardoniram se šefe, vaistinu! Elem, naručio je iz ŠveDS... ne mogu bre to da izgovorim, što me mučite tako?! Pa ni Vesić ne može, a što moram ja...
- Mora malo. Ili to, ili opet u teretanu pa čekić u ruke.
- Ne samo teretana, ne! Evo, dajte da završim. Znači, oni hoće da raspišu izbore nama iza leđa, i dok se mi osvrnemo ima da nam svuda preotmu mukom stečenu vlast - čak i u Negotinu! Ej bre, tamo! Pa ne može to tako, taman smo zajebali socijaliste da idu na našoj listi, a gle sad. To je atak na državu i Vas lično! Maje mi, sto posto je tako.
- De bre, ne primaj se. To sam ja pustio buvu, ložano jedna.
- Lele...


- Nego šta! Ima da zajebem i njih i onog Brus Li Hojt Jia. Gledam ih samo kako su već počeli da se grče u strahu, jedni od drugih i od sebe samih. Deder, pametnice moja, dođi da te zagrlim, opet. Aport! E, tako.
- Evo, prec...dsedniče, sad mi je već lakše pa pustih suze raDOS... o, NEEEEEEE!!!!


(nastaviće se...)

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...