Saturday 2 January 2010

Noćna straža

Pa, sada kada su se slegli novogodišnji utisci, kako se osećate? I dalje mamurno - neko od alkohola, neko od mrsa, neko od politike a neko od 2009?
Kako ste proveli prvu 2010-noć, od 00.00 pa do leganja?
Hajde, pišite.

Evo dnevnika Noćne straže.

00:00 Bio kod kuće. Dočekao NG za kompjuterom, uz čukanje bezbroj mejlova i sms sa željama, i kuckanje para čaša punih Campari-đusa i pelinkovca. Za bolje nego što jeste.

01:00 Bioskop. Sviraju Super s karamelom. Dečija limunada. Bre taj Bečej kao da nema šta drugo da izrodi, osim klonova Oružja protivu otmičara. A i oni sami su klonovi Lush, Au Pairs ili Throwing Muses. U početku bioskop poluprazan, kada su došli Spinsi napuni se kako-tako. Izgleda Negotinci vole domaće. Društvo koje se sakupilo je OK, a Rijeka samo neka napravi neki kiks - ode mu slika na blog, pa nek se posle češe.

05:00 Komunalci se nađoše u onom kiosku koji je Radmila odnela a Organ vratio, pred Opštinu. Pravim društvo Miti Topaletu. Staviše ga da čuva led i poliva vodom na svakih sat vremena. Rekoše mu da tako treba. I da ne laje mnogo (ovo sam ja dodao). Oko ove bruke od leda kruže klinci, a jedna javna službenica se nabacuje svima okolo. Počinje da me boli glava.

06:00 Grlim porculan, kod kuće. Jebalo me crno pivo. Odoh na spavanje do iduće godine.

***
Kad bi to moglo.
Znam da bih verovatno zaspao zagrcnut, okružen trnjem - pa ko me spasi. Dobro, ne baš svako, u obzir dolaze samo spasioci sa hromozomima tipa XX, nix oni XY. Ne bih da se zaljubim u baš svakog ... spasioca, jelte.
Kakvi li će tek da krenu u spašavanje Negotina, pitam se.
Zato i ne spavam. Baš hoću da vidim i to čudo.

10 comments:

Sauron said...

Jest` zajebano crno pivo...

Marvin said...

Pretpostavljam da je Nikšićko, drugog u Ng nema, na žalost. Ja sam oko 21h prošao centrom grada i sreo desetak slučajnih prolaznika, strašno. Toliko o zombijima.

Raca said...

Poštovani posetioci ovog bloga,
Jedno kratko obaveštenje: Pokret „Živim za Negotin“ upravo je otvorio svoj blog na sledećoj adresi: http://zivim-za-negotin.blogspot.com/ . U očekivanju vaših komentara primite naše iskrene Novogodišnje čestitke.
Dragiša Racić

SS Satyr said...

Ја као што ми име говори,САТРОСЕОДПОСЛА,за Новака,на жалост али и на срећу неких...Уз Jesus and Mary Chain,real fucking Тамљаника,пар пољубаца и један стисак шефице за гузу.Тако да ће ми ова година бити музикална,радна,пјана,јебана.

Sinisa Mirovic said...

Sta bi sa novogodisnjim otkazima u Opstinskoj upravi,to mu dodje kao poklon od Deda nraza.

SSSkala said...

Kako sam se ja sinoć proveo,to je priča ili pravi scenario za film u fazon Larsa Fon Trira,no o tome će već pričati drugi.Drugi dan 10.godine je već za povest,Pozdrav!

Anonymous said...

nije Prle humano davati otkaze u novogodišnjoj noći, odloženo je za Božić

SSSkala said...

Upadoh u neku tarkovsku sumu i svatih zasto je Priroda Satanina Crkva.

vilja said...

Vidim, Diogene, čitao si FILAŽ. ;)

SSSkala said...

Istina citao,ne i procitao,ok je djasvi mi se.Znas koliko ja postujem i obozavam zene vredne postovanja.I to nije laz.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...