Wednesday 6 January 2010

Malo i o lišću

Dakle, Organska Izborna Komisija je objavila konačnu listu stranaka i njihov redosled na glasačkom listiću:
  1. Pokret za Negotinsku i Timočku Krajinu
  2. Srpska Napredna Stranka
  3. Pokret Živim za Negotin - G17 Plus
  4. Srpska Nazadna Stranka
  5. SocijalistiЋka Partija Srbije - Oдлићанпет! Да живи друг Обдусман!!
  6. Koalicija Vlaških stranaka
  7. Koalicija Rumunskih stranaka
  8. Koalicija stranaka
  9. Koalicija bez stranaka
  10. Grupa Građana JKP Badnjevo
Ovo je redosled na glasačkom listiću za izbor odbornika Skupštine opštine Negotin, koji će biti birani u nedelju 7. marta 2010. godine.

Postoji još jedan glasački listić, za izbor odbornika:
  1. Demokraцka Stranka - Boris TadiČ
  2. Demokraцka Stranka - TadiČ Boris
  3. Demokraцka Stranka - BT
  4. Demokraцka Stranka - TB
  5. SocijalistiЋka Partija Srbije - Oдлићанпет! Za svaki sluЋaj!!
  6. Demokraцka Stranka - ThomyanonimnimajonezsenfkeЋaKblog
  7. Demokraцka Stranka - Če vam damo svima otkaz
  8. Demokraцka Stranka - Če vam damo svima po iljadu dinara od moje plate na spisak
  9. Demokraцka Stranka - ?
  10. SocijalistiЋka Partija Srbije - Oдлићандесет!
Ovaj drugi glasački listić važi samo za lokalne izbore koji će u Negotinu biti održani u septembru 2010. godine. Tako kažu oni sa pomućenom žutom i crvenom mrljom.

Ko je blesav, neka poveruje da je onaj prvi glasački listić stvaran.
Ko je još blesaviji, neka poveruje da je ovaj drugi glasački listić još stvarniji.
Ko je najblesaviji, taj ne može da poveruje da su ovo za "izbore u septembru" zaista rekli Organski čauši. E pa jesu.
A jeste i da nisu pitali Tadića da li smeju da mu stave ime u naslov izborne liste, pa je povukli. Za onu Photoshop mušemu, od prošlih izbora - ko te pita ...

24 comments:

e-novinar said...

ODLIČAN 5, KAO I UVEK! SREĆNI PRAZNICI !!!!!

Radmilo Kračunović said...

Hvala Vanja, ali kako da se neko usreći sa ovim ...
... nesreČama.

Anonymous said...

Pa dozvolite i drugima nesto da kazu ,a ne samo jedni te isti >gradjani>

Anonymous said...

Daj da vidimo kako su Bugari dosli do para?

Radmilo Kračunović said...

Dozvoljeno je da kažu.
Nije dozvoljeno da lupetaju, ili prepisuju iz novina.
I da se drže teme posta, a ne kako i šta njima dune.

Apis said...

Glasam za obe liste trebaju mi kad idem u .. da uradim nesto korino sa njima.

Anonymous said...

LALE
MIR BOZJI - HRISTOS SE RODI.
Post je o.k. i vise od toga.
Ako neko nezna da je danas praznik - zalosno je jer zive u drzavi Srbiji.
P.s. Slucajno sam saznao da je Tvoja molba, objavljena na "komsiskom" blogu uslisena.
Neka Ti to bude jos jedna cestitka za danasnji praznik.
Mada jos nisam bio u crkvu da zapalim svecu,sto cu svakako uciniti, MIR NAM JE SADA NAJPOTREBNIJI BRACO I SESTRE
Neka bude BOZJA volja(nisam svesteno lice, vec vas susede koga svakodnevno susrecete na ulici)
Idealista

Anonymous said...

Čula sam ja je prijavljena još jedna lista i da je dat rok od 48 sati da se isprave slovne greške a lista se vika:
GRUPA GRADŽANA ZA ĐANOVO-"BOLJE BISTAR NEGO MAGISTAR"

Radmilo Kračunović said...

e-stav

http://www.e-stav.rs/2010/01/ocekaki-%E2%80%93-necekaki/

Anonymous said...

m.m.m. rece neko, mislim ("poetski vehabija", pardon: siledjija) i svrsi.

ПУЛС - ПНТК said...

Христос се роди

SS Satyr said...

Ovo je pre prica o uvelom liscu.

Radmilo Kračunović said...

Kaže se SILEDŽIJA.
Možda u školi nisi ni imao ocenu iz srpskog jer si bio anoniman pa nisu znali kome da je upišu.

Anonymous said...

Priznajem da li se pise "dj" ili "dz"(izvini moja tastatura nema slovo Z sa kvrgom gore) neznam, ali bih Te zamolio pogledaj svoj odgovor od 1.1.2010 u21,35
p.s. ja ocekivah odgovor u "Tvom stilu". Pa danas je praznik ili mozda gresim. Sve drugo na ovu temu bilo bi izlisno, jer ja ne "otvaram Tvoj blog"

Radmilo Kračunović said...

Svaka tastatura ima slovo Ž.
Ne znam šta je to bilo 1.1.2010 u 21.35?
Praznik ...
Kračun.

Anonymous said...

Kracune
Danas je praznik i primi poruku "MIR BOZJI". Nije tesko da se vratis na tvoj post (13) I PROCITAS.
Ako koza laze rog ne laze - narodna izreka
qwertyuiop[]\asdfghjkl;'zxcvbnm,./
gubio bi vreme da proveravas, ali ja Ti otkucah slova sa moje tastare.

Anonymous said...

Vidis koliko vredis. Na Tvom postu vri "kao u kosnici", kao i na PNTK.
Za druge neznam jer ih ne citam.
Bez obzira sta mislio, Tvoj blog je lek za dusu i osvezenje za "zalutale ovcice". Ne zaboravi PRAZNIK JE.
Onaj sto Ti posla slova sa njegove tastature

Radmilo Kračunović said...

Ama ima Ž.
To je baš taj znak "\".
Promeni se na taskbaru tip tastature sa EN na SR, pa onda radi.
Dakle:
\=Ž
[=Š
]=Đ
;=Č
'=Ć
Prosto.

SSSkala said...

Dobra fora!

Anonymous said...

Lale izvini, Ti znas ko.
Ja ne umem sa tastaurom. Vazno je da smo pre svega ljudi i da se razumemo, sto sam shvatio kada sam otvorio DANAS Tvoj (ovaj)post.
Ako mi dozvolis ja cu i na dalje biti prisutan.
Za neupucene:Molim Vas da razumete da su moji komentari "SVOJEVRSNO NADMUDRIVANJE" izmedju Laleta i mene i nisu namenjeni nikom drugom. Ako se neko i prepozna u tome nek se UZDRZI jer mi nije namera da NIKOGA PROZIVAM.
U napred zahvalan onaj koji moli Laleta da mu kaze kako da se u buduce potpisujem.

Radmilo Kračunović said...

Kao i prvog puta.
S.R.

drjackas said...

Tips & tricks.
Za promenu tipa tastature koristite:
ALT+SHIFT

Anonymous said...

Gde su komentari od sinoc,bilo ih je 40 a sada koliko vidim 21.

Radmilo Kračunović said...

Đubre je otišlo na đubrište, gde mu je mesto.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...