Wednesday 10 July 2019

Daktari*


 

- I ja mu lepo kažem, u lice: ja sam bre u Paraliju napravio šes kancelarije Jedinstvene Srbije, tries bungalova - sve to piše tu - pedes plaže i bazena, za razliku od tebe gde nisi napravio nijednu trafiku, a on meni "ne pravim ja trafike, čoveče, ja sam doktor policije, bavim se kriminalom". Ja mu reko da me ne prekida, kad je doktor što onda ne otvori neku ordinaciju? I kako si uopšte posto doktor policije ako nisi obio nijednu trafiku? Si možda obijao ordinacije, gvožđare i mesare, il šta?
- Aman Palmo, kome si to reko znači čoveče?
- Bre Ivice ti ko da si iz Bugarske, ništa ne znaš. Pa reko sam onom Vučićevom doktoru, Jorgovanu iz Beograda, il dgjbm na koje se već ime odaziva.
- Ali Jorgovanka...
- Ne bre ta, što prodavala po Kosovo, nego onaj što se stalno grli s Vučića. Taj.
- Aaaaa, taj.
- Eeeee, taj.
- Bre, taj znači oće i da bije.
- Znam, nokautiro sam ga s traktorsku gumu onomad u teretanu. Još je ošajdaren.
- Aha.
- E da, sad me podseti. Slušaj bre Ivice, aj nemoj se neko vreme šetaš oko ivicu bazena s onaj mikrofon u ruke, nešto me u zadnje vreme krenulo da bacam pevci u vodu, pa reko da se ne zajebem i s tebe ako mi uđeš u trajektoriju.
- Važi, Dragane.
- Nego, šta ti radi onaj doktor Tončev, jel betoniro skoro neki centar u neku palanku sa dvaes ektara štampanog betona, il i on oće da otvara ordinacije?
- Nije to taj Tončev, znači to je njegov brat.
- Šta kažeš - i njemu ukrali ličnu kartu? Lele...
- ... kale, znači brdo kadrovskih problema će mi napravi onaj Megamića ako ukinu njegove diplome.
- Pa ti onda primi u redove svoje ove majmune iz demokracke, pola njih jedva čeka.
- Ma oni imaju iste diplome ko ovi moji. Znači studirali zajedno pa posle dveiljadite prešli u žute.
- Sreća što ja nisam teo da idem u školu, sad bi moro da diplomiram opet ko ovi doktori bez trafike i ordinacije.
- Ne brini, veći si ti doktor svih nauka od cele te lažne elite zajedno.
- Stvarno tako misliš Ivice?
- Stvarno, Dragane, tako mi doktorata isceliteljke Dragice Nikolić.
- Misliš, Jorgovanke?
- Ma da, to ti je sve ionako ista familija doktora Vučića, Jorgovana Vučića.
- Jesbre, zamisli samo da mora se zoveš tako...
- Ma znači stoli me Bojko i za to, idem da uplatim tiket.
- Ajd, Ivice.
- Ajd, Dragane.


I odoše u ZOO-vrt, na po bananu.
Iz lanč-koferčeta.
Na eks.

***
Čuli ste najnoviji vic iz propagandne kuhinje opozicione mašinerije linča, nasilja i silovanja?

Dođe Grčić, vd direktora EPS, u ordinaciju doktora policije Stefanovića, pa odmah s vrata rikne:
- Doktore, imam pečenje!
- Uđi, uđi bre brzo, će se oladi!

Čudo jedno šta silne škole mogu da učine poštenom čoveku.

__________
* daktari = doktor na svahili jeziku; naziv istoimene američke TV serije u produkciji CBS studija (1966-1969), o avanturama ekipe veterinara po bespućima afričke divljine

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...