Thursday 18 July 2019

Časna...



Danas,
kada suspendujem sve svoje aktivnosti u SNS,
dajem časnu kradikalsku reč loto-molera koji je na funkciji loto-devojke zamenio Suzanu Mančić:
  1. da ću marljivo krečiti prostorije Lutrije Srbije svake noći, poštovati predsednika Aleksandra Vučića, voleti našu domovinu Srpsku Naprednu Srbiju i čuvati njeno bratstvo i jedinstvo, da ću biti veran i iskren drug član partije koji drži datu reč
  2. da se neću boriti za one koje je predsednik Aleksandar Vučić, na nedavnoj sednici Glavnog odbora, direktno prozvao za najgore moguće bestidnosti, a oni su i nakon toga nastavili sa starom praksom; za takve više ne da ne mogu, nego neću da se borim
  3. da neću ćutke pognuti glavu poput svih njih, posebno onih koji su se prepoznali u zamerkama predsednika Aleksandra Vučića, a koji su mu najviše aplaudirali zbog obraćanja jer su mislili da su time kupili dalji opstanak
  4. da mi je muka od toga da najpre predsednik Aleksandar Vučić, a potom i svako od nas koji srcem voli SNS, mora stalno njihove svinjarije da pravda po medijima i da troši sopstveni kredibilitet
  5. da ni ja neću da gledam šanel tašnice, isto kao predsednik Aleksandar Vučić
  6. da volim predsednika Aleksandra Vučića i podržavam ga najpre kao čoveka
  7. da ni ja, isto kao predsednik Aleksandar Vučić, neću da ćutim kao svi kada ga protivnici nazivaju džiberom i Hitlerom
  8. da ni ja, isto kao predsednik Aleksandar Vučić, neću da trošim više energije u međusobnim sukobimau SNS nego u suprotstavljanju političkim protivnicima
  9. da javnost mora jasno da vidi da će predsednik Aleksandar Vučić pokazati odlučnost prema osobama koje je prozvao, ili da znamo da su oni daleko jači od čitavog sistema pa da mi ostali ne ispadamo budale
  10. prozvani moraju najhitnije da budu smenjeni i da imenom i prezimenom bude obelodanjeno šta su uradili
  11. da čak neki od njih budu i uhapšeni, o čemu svakako tužilaštvo ima zadnju reč
  12. da ne želim da me više trpaju u isti koš sa onima koje je predsednik Aleksandar Vučić onako brutalno obeležio
  13. da prihvatam da je možda Aleksandar Vučić i mene prozvao, ali neka mi se onda to kaže u lice i ja odoh
  14. da prihvatam da ponekad preterujem u izjavama
  15. da prihvatam da činim štetu stranci svojeglavošću, neretko i ekstremnim istupima i neslaganjem sa onim što stranka zastupa
  16. da ne prihvatam da mi neko kaže da sam nešto ukrao, da sam korumpiran ili da sam se neregularno školovao
  17. da ću i ja, isto kao predsednik Aleksandar Vučić, da stanem u cipele naroda
  18. da stranka mora da krene sa čišćenjem od onih koji su prozvani
  19. da dok ne krene, sve svoje aktivnosti u SNS suspendujem u potpunosti, po cenu da više nikada ništa ne budem u toj stranci i po cenu da budem izbačen
  20. da za mene nikada nije važila stara srpska narodna mudrost koja glasi "ne lipši bizonu do zelene trave"
  21. da je došlo do tačke gde nema nazad
Manje reči, više dela!

U Beogradu,
18. jula 2019. godine napredne


Pored ovog autorskog teksta Zakletve u Blicu (koji je sa njihovog portala naknadno uklonjen), zaklinjem se da ću da se - ako treba, a treba - zakunem i u cvet i u med da ću u kradikalima da napravim red. Ili to, ili da se raziđemo ko ljudi pa da ja potražim drugi pašnjak.
Tako mi magične kuglice broj 27.

...

I 21, umalo da je zaboravim.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...