Monday 5 August 2013

Svet biljaka


Ovih dana nagledasmo se najnovijih Bolidwoodskih blockbustera po kinima širom nam voljene Otadžbine naše. Šta ćete, kraj je JULa i početak Augusta, najvreliji deo leta.
Vreme za letenje.


Početkom prethodne nedelje, prvo je vicepremijerno prikazan (za odabrani publikum, pa potom i sluđeno pučanstvo) domaćinski slikopis - Transformers 4: The Reconstruction. Vicepremijera je vicepremijerno bila zakazana za 02. avgust, ali ispade da je neko drhtućim rukama permutovao cifre umesto da ukuca '20', kako je trebalo - i biće.


Zbog svega toga (neponovilose) odmah sutradan je usledila nova premijera, nastavak ponedeonog hita - Transformers 5: Kurcšlus. Sa ispravljenim i tačnim datum, baš kako i treba, tj. - tako treba. Sama fabula radnje i nije nešto preterano različita u odnosu na prethodni film, osim što se u tehologiju umešaju još hortinekultura i feng-šui enterijeri bez fikusa.


Kao odgovor konkurentske producentske kuće, odmah je izbačen par udarnih hitova (...) iz proverenih franšiza, nadrnčanih i izvađenih iz soški. Na konferenciji za medije, najavljene su dve kontrapremijere. Prva ide hi-tech razbijačina - Treasury Terminator 5: I'll Be Back Ivice!, sa trenutno najplaćenijim domaćim glumcem die hard žanra. 


Odmah potom uleće i URS Attacks!: Fikus Uzvraća Udarac, nastavak poznate nam priče o tome ko je pao s Marsa - al' stvarno. Tačan datum kontrapremijere nije naveden, ali očekuje se da će to biti odmah po rekonstrukciji opozicije.

+++

Pored preganjanja putem pokretnih slika, održano je i vanredno ujedinjenoregionalno takmičenje zabave miliona usijanih glava, omiljeni nam šou "Ja imam antitalenat 2013" - preliminarne kvalifikacije. Umislivši da je prigrabio sve wildcards za sebe, na generalnoj probi se pojavio samo jedan takmičar, ponukan uspehom prošlogodišnjeg mu hit-singla ali i nadasve inspirišućih kritika na tu temu po medijima i žutoj štampi.
S obzirom na masovnost takmičara, kvalifikacije su trajale zaista kratko, tako da njihov tok prenosimo u celini.

Akteri: 
- član, vicepremijer i premijer žirija (sede, sleva nadesno)
- fikus (stoji)
- frula (dovoljno duga da stane svih 17 rupa)
- pučanstvo (u publici)


ČŽ: A sad, mjkmg, jedini prijavljeni takmičar za ispadanje u pretkvalifikacijama!
VŽ: Hajde gospodine premijeru, preuzmite ga Vi, nešto sam promukao od ovog ispred.
ČŽ: Bre ja nisam, mjkmg.
PŽ: U redu. Znači prozivam takmičara br.17 da izađe iz senke Vlade i odsvira svoju ovogodišnju numeru.


F: (odsvira, stojećki)


PŽ: Ovo je stara pesma, i to loša obrada. Znači žao mi je, ali moj glas znači nemaš. A nemaš ni Veljin, jer ti je ta duga frula napravljena od hrastovine stare 600 godina što dovoljno govori o tvom antimodernističkom i nazadnjačkom stavu. Neću sad da spominjem kako si 2003. znači glasao sa radikalima za smenu onog Živkovića, to ionako više neće da vam se ponovi, Čiča Tome i Principe mi. Dakle, znači imamo već dva glasa protiv i zaista smatram da znači nema potrebe da se dalje javno izjašnjava i vicepremijer žirija jer je matematika znači jasna. Da li se znači slažete, kolege?
VŽ: Konsterniran sam Vašom percepcijom i čvrstim autoritetom, gospodine.
ČŽ: Mjkmg, rasplaka me tek sad, na rastanku. Ajde bre da završimo će se skroz ugreje ovo ispred.
PŽ: Znači, vaistinu. Ajde fikuse, napuštaj objekat. Gotovo je. Obezbeđenje, rekonstruišite ga.

***
Ficus elastica se ovoga puta zaista preigrao, zaleteo čak u dve umetnosti. Preglumio se i presvirao, tako neminovno preforsirao i istrošio zalihe. Sada mu preostaje da rekonstruiše opoziciju, napravi novu pučansku udrugu pod nazivom "Ujedinjeni Politički Opozicioni Feudi Srbije - UPOFS", do Mitrovdana nekako skocka budžet za busplus i brašno. Zbog hajdučkog rastanka, naravno.A na proleće, činišvoliko, za Đurđevdan, ako ga se sete - sete. Ili zaborave. Možda bi tako bilo najbolje, za sve.
Kakav bre crni rijaliti šou, čista botanika.

p.s.
Skinuto sa foruma Svet biljaka:
Sad mi treba stručan savjet i mišljenje. Stvar je sledeća: Imam starog fikusa elastica. Bio je zapostavljen i to duže vrijeme, čak i izložen suncu prošle godine i imao je oštećenja na listovima. Mnogo listova je opalo. Sa njim je počelo i moje interesovanje za cvijeće. Čak sam i ja od neznanja ga isjekao više nego što sam trebao (nisam ništa znao o njima). Onda sam ga presadio u novu saksiju i dobio je novu zemlju. Sad se zaliva tek kako treba jednom sedmično. Ali nikako da krene a želim ga oživiti. I onda sam odlučio da ga obrežem pa šta bude. Jer pupuljci nisu htjeli da idu i par listova pre što je izašlo je ostalo malo. Primjetio sam pre par dana da je krenuo sa novim pupoljcima iz stabla. Obrezao sam ga danas i slikao sam te pupoljke pa recite šta mislite. Jel sam pogriješio i ima li nade za njega??? 
Evo slike:

ficURS elastica: opoziciono ofucan, ali sa mlađicom plus

Pojma nemam na koga ovaj gore misli.
Znači.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...