Thursday 25 March 2021

Poplašen



Poplašim sam sebe kad pomislim na tebe
Poplašim sam sebe i kad sam bez tebe
Poplašim sam sebe, čak i kad te nema
Poplašim sam sebe kad misli mi krenu

A kad krenu, stalno mislim na tebe
Jer kad krenu - šta ću bez tebe?

Poplašim sam sebe nimalo mlako
Poplašim sam sebe, i to zaista strašno
Poplašim sam sebe stvarima što mogu da budu
Poplašim sam sebe, to mora da je neki vudu

Gadan je to vudu, jer stalno na tebe mislim
Gadan, gadan vudu - šta pa drugo da radim?

A sve je tako drugačije kad smo zajedno
I meni je sve lakše, osećam se bolje
Jer zvezde su davno ukrstile puteve naše
Što pre to shvatiš, biće i tebi bolje

I biću s tobom, da više ne plašim sebe
I znaću šta da radim, da ne plašim sebe
I kad misli krenu, ja neću da plašim sebe
I kad mislim na tebe, više se ne plašim sebe

O da, jer to sam ja
Čega se plašim...


Thomas Dolby "I Scare Myself"

Nadasve simbolična pesma sa albuma još simboličnijeg naziva, izdata najsimboličnije godine.
Kako drugačije objasniti ovu (sve očigledniju) histeriju i paniku među kradikalima, od vrha do podruma?
Vudu, garant.
I tačka.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...