Sunday 18 October 2020

Veronauku u auto-škole!



O, Gospode, nabaci mi deder jedan Mercedes Benc
Iskupiti se moram, ortaci moji svi Poršee voze
Celoga života vredno sam rintao, bez pomoći ičije
Elem, Gospode, što da mi ne nabaciš jedan Mercedes Benc?

O, Gospode, nabaci mi deder jedan kolor ti-vi
Na mene samo čekaju silni rijaliti
Čekaću Tvoj paket, svaki dan do tri
Elem, Gospode, što da mi ne nabaciš jedan kolor ti-vi?

O, Gospode, nabaci mi deder jednu noć u gradu
Ne izneveri me, računam na Tebe
Pokaži da me voliš, plati neku turu
Elem, Gospode, što da mi ne nabaciš jednu noć u gradu?

Alo bre, Bože?


Janis Joplin - Mercedes Benz
(Pearl, 1971)

Ovdašnji politikanti, popovi i ostali lopovi na stalnom boravku u vlasti, zamišljaju da su carevi, pa ne moraju da idu peške dok vrše nuždu ("službu") po sluđenim i opljačkanim građanima Naše Zemlje Ponosne. U tu svrhu, najviše vole da obuju Mercedese, mada nisu gadljivi ni na ostale besne varijante izolacije od naroda i stvarnosti.
A vi, nišči maljčiki, samo probajte da po tzv. društvenim mrežama nešto javno lanete na tu temu - bićete zatrpani prijavama Cukerbergu i ostalima zbog "govora mržnje", potom banovani sa društvenih mreža. U poslednje vreme se to sve češće dešava, zahvaljujući novoj sorti internet parazita - srboslavnim botovima koji rade za "Veru i Naciju, a ne za izdajnika Vučića". Kako da ne...
Na srpskom su se takvi oduvek zvali jednostavno: nacisti.
I to onaj domaći, autohton i endemski - palanački soj.

... i ne samo Mercedes
 
Srbija je na veoma opasnom strmoglavu, sve više klizi sa puta kakve-takve normalnosti.
I to uz blagoslov.
To nisu mogli da isprave Koka-Kola, Marlboro i Suzuki, pa neće ni Mercedes, kolor TV i žurke. Naprotiv.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...