Sunday 11 October 2020

Stolica



Evo, da znate, Ja to namerno nisam hteo do danas da vam kažem, ali Ja od mog prijatelja predsednika Donalda Trampa nisam dobio samo penkalo bez patrone i ključ šupe, već i stolicu na kojoj sam sedeo prilikom tj. pre potpisivanja! Kao posebna eksluziva, reći ću vam i to, ovo je prava stolica a ne kao one ruske poklon makete. I zato, odsadpanadaljeiubuduće, Ja, na monolozima za medije - mojim, naravno, nego čijim drugim? - više neću da sedim ni na čemu/kome drugom osim na ovom poklonu Mog prijatelja predsednika Trampa, jer samo sa ovim poklonom pod guzicom Meni je toliko toplo oko sr... pardon, Kosova - kao da Mi je Klinton lično držao ruku na ramenu čitavih dva miliona dol... pardon, sekundi.
Posebno je značajno, tojest signifikantno, to što je stolica poklonjena prazna, jer smo Mi - Ja kao Predsednik Vučić, Ja kao država Srbija i Ja kao srpski narod u celini - dobili praznu stolicu u Beloj kući, što do sada niko u istoriji nije imao priliku da dobije!
Znate kad bi onaj šiptar Đilas to dobio?
Malo morgen, a možda ni tad!
Pa šta je bre, vi iz američke televizije iz Luksemburga, jedno jezero u odnosu na stolicu, a?
I zato, samo autošovinistički mrzitelji Srbije i svega srpskog na čelu Samnom, mogu da Nam zavide na svemu što smo u Vašingtonu postigli. A postigli smo toliko, koliko nijedan žuti lopov pre Mene nije, niti je mogao da zamisli ili čak da sanja!
A jednog dana, ako mene ne bude - trenutno - ovde, znači nikad, ova stolica će i dalje biti prazna da vas sve večno podseća na Mene u Mom odsustvu koje će, naravno, biti samo privremeno.
Ovim je Moje obraćanje za danas završeno. Hvala.
I tačka.
A sad svi na svoje radne zadatke.

Suzana, deder vrati ovu stolicu u fundus, Marko je ostao u Americi inače bi on to skokom. Doduše, morao bih da mu odskora to naredim na hebrejskom, ali nema veze jer Ja i to znam. Valjda niko nije primetio da smo je odavde nosili u Vaš... pardon, Vošington na potpisivanje jer je moj prijatelj Donald preko Melanije, a ova preko one Opalićke, javio Dačiću da Mi kaže da ponesemo jednu svoju pošto je poslednju iz Ovalnog kabineta dao onom poltronu Lukašenku. Da, Aleksandru. Da, poneli smo dve namerno iz inata onima iz Prištine, da moraju da sede na Našoj. Da, da.

Ej, a zašto ovaj mikrofon nije isključen?

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...