Friday 4 September 2020

Grabbed by the Pussylips



Klintonu sam 2016. pred izbore namerno dao 2 miliona dolara za kampanju one njegove rospije, zato što sam pametan - da bi se posle pričalo kako su oni alavi na pare i izgubili na izborima. Trampu sam 2020. pred izbore dao nešto mnogo vrednije od još 2 miliona dolara (koje je Mali ionako doneo u cegeru, ali ja sam te pare zadržao za sebe jer mu taj ceger sada treba za nove američke investicije), dao sam mu bre istorijski bilateralni sporazum koji je u ogromnoj meri, brutalno - što reče Fifica Dačić - doprineo miru u svetu. Da moj prijatelj i brat Donald i jaran-Ivanka ne izgube na izborima, zato što sam sada još pametniji. A p(l)opovima - e, njima i bez izbora dajem milione bilo čega svaki dan, zato što sam oduvek najpametniji.
- Vučić

Datse vrne! I ti nama!
Narod nebeSNSki

Bullshit! That's exactly what I'm talking about.
Harry G. Frankfurt:


No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...