Friday 22 November 2019

1000 zašto 0001 zato


1000 ZAŠTO

Je li tu neki problem ili nešto protivzakonito što je moje ime na listi za lokalne izbore? (14.01.2018)
Zašto niko ne kaže: "Alal vera, Vučiću, imamo najjeftiniji hleb u regionu"? (10.06.2018)
Da li je možda moj sin Danilo kriv zato što je sam platio avionsku kartu u ekonomskoj klasi i što navija za reprezentaciju Srbije, za razliku od ovih mrzitelja, koji je mrze - popodne mrze ceo svet, a popodne sebe? Nema smisla da mu objašnjavam zašto se vodi kampanja protiv njega i da su ga napali zato što je vikao "ja te volim Srbijo" i što je tri mesta od njega bio neki navijač Partizana, a Danilo ni ne navija za Partizan. (21.06.2018)
Zašto je opozicija protiv referenduma o Kosovu i Metohiji? (08.07.2018)
Imao bih mnogo toga Amfilohija da pitam u vezi s otcepljenjem Crne Gore ili jednostranim proglašenjem nezavisnosti Kosova: Šta ste vi tada radili? (21.10.2018)
Tokom ručka Putin me pitao: "Samo mi reci, kako si uspeo?", a ja sam mu objasnio. (24.10.2018)
Zašto ne kažete narodu šta je taj Daško poručio Đuki na tviteru? (31.12.2018)
Zašto ste onda moj predlog napadali od prvog momenta? Pa glavu ste mi otkinuli, a niste ni čuli o čemu se radi! Pošto ne znate kako da me kritikujete, onda sada kada kažem da je propao taj predlog, kažete da niste ništa ni čuli o njemu. Što ste ga napadali i rušili sve, a niste ni hteli da čujete? (05.05.2019)
Zorana, kad si pre stigla da se presvučeš? (18.08.2019)
Pitao sam danas Sjedinjene Države: Zašto ste žrtvovali najlojalnijeg saveznika kroz istoriju, Srbiju? (15.09.2019)
Region da se udruži. Zašto da drugi određuju šta je nama dobro? (26.09.2019)
Aj sad da vas ja pitam da li iko od Srba na Kosovu veruje u to što priča Rada Trajković? (04.10.2019)
Pitao sam Van Rompeja: "Kad ćemo u EU?" (15.10.2019)
Pitao sam Palmera sve. (04.11.2019)
Pitao sam Makrona šta Evropa može da nam ponudi, očekujem njegovu podršku. (12.11.2019)
Nije mi jasno zašto bih bio dalje motivisan da ulazim u pregovore sa Prištinom. (14.11.2019)
Pitao sam Falkonija šta Srbija može da očekuje od Makrona. (20.11.2019)
Zato pitam ruske prijatelje, a pitao sam i danas ambasadora Bocan-Harčenka, samo jedno: Zašto? (21.11.2019)


0001 ZATO

Pitam Nebojšu jel' vlasnik, jel' direktor, šta je? Kaže - ništa. Ja izađem, kažem "on običan zaposlen", računam ne možete da slažete da čovek ne predstavlja firmu, ili da nije zaposlen. Ja kažem, "pa on tamo običan radnik, zaposlen", ne znam ni sam šta sam rekao. Otkud ja znam da li je zaposlen ili nije? Otkud ja znam da li je Branko Stefanović 2017. bio u "Krušiku" i u kom svojstvu. Šta sam mu ja, tata i mama pa da znam da li je bio? A šta ako je bio? Šta to dokazuje ako je bio, ne razumem. Pogledajte, dragi prijatelji, pogledajte narode šta se svaki put dogodi. Uvek vam pričaju o velikom kriminalu, uvek, i uvek kada ih isterate na čistac da nemaju ništa, svaki put na kraju, uvek ljudi dođu do toga da kažu: "A je li to sukob interesa?" (15.11.2019)

***
Mnogo pita, al' ne bi da mu odgovore.
Još manje da odgovara.
Neće moći.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...