Monday 25 November 2019

SPSNS


Mićko je na kragujevačkom primeru razgaćio funkcionisanje SPS - od osnivanja do danas.


Sigurno sam siguran da sam član SPSa... oćeš člansku kartu da ti vadim?
Ja imam dve preobuke: jedna je ova, a druga je ova. Moraš tako, kad se baviš politikom u Šumadiji. Lepo brate: kad postoji mogućnost skupštinske koalicije sa četnicima - ti moraš da budeš četnik; a kad izbrči mogućnost da se sklopi koalicija sa antifašistima - to su ti ove komunjare - onda moraš da menjaš imidž, da nemaš bradu i da nemaš sve ono drugo što treba da nemaš.
Kako sam razvio ovu sposobnost?
Vidi, u mom kraju su ti za vreme Drugog svetskog rata porodice slale jednog sina u partizane a drugog u četnike, i to se pokazalo kao odlična strategija. E, i moji su hteli da nastave tu lokalnu tradiciju, ali je problem što sam ja sin jedinac. A da bi to ispoštovao, ja sam od malih nogu morao da naučim kako da brzo menjam strane, kako da budem čas ovo a čas ovo. I tako, kad menjaš strane mora da promeniš i izgled. I celu pojavu.
Pitaš kako bre mogu da budem i četnik i "ovo drugo, sad, šta god da je to bilo" - kako šta "drugo", to je bre pokret otpora! To je Prle, to je Tihi. Otpisani, nego šta, dobro si reko, to su ti bile najveće komunjare. To nisu samo te dve transformacije, ma jok, ja mogu da budem šta god oćeš - mogu da budem levi, desni, prednji, zadnji, građanski, nacionalni, žuti, crni, beli, zeleni. Al sve ti se to danas svodi na podelu na drugove partizane i na braću četnike. 
Vidi, iako smo mi na početku glasali za to da se ulica zove po Čiča Draži Mihailoviću, ipak smo došli do zaključka da nije vreme za takvu odluku i najoštrije je osuđujemo. 
Hvala vama što ste me pozvali i time podržali antifašističku borbu, jer Čiča Draža je to zaslužio.


PLJiŽ - sezona #4 epizoda #8 (22.11.2019)

***
Jedino duboko naivni veruju da je ovo samo skeč, zajebancija Draže, Mićka i Voje.
Nije.
To je suštinski princip postojanja i ponašanja Miloševićeve i Dačićeve nacionalsocijalističke bande - ne samo u ove tri decenije od osnivanja tog ganga, niti od Drugog svetskog rata, Crne ruke ili Pašićevih nacionalsocijalista od pre vek i po. Postoji opravdana bojazan, potkrepljena istorijskim činjenicama i (još uvek) živim dokazima, da je sveopšti kurvarluk jedan od teških genetskih defekata usađen u kolektivnu psihopatologiju našeg naroda.
SPSNS, SNSRS, DSPS, DSNS... sve su to samo aktuelne manifestacije ove nimalo naivne bolesti.
Nažalost, nasledne i još uvek bez šifre.
GMO Srbi... jbt.
Takvi ne mogu da grade ozbiljno društvo i pripadajuću mu državu - nikad bilo, niti će.
I zato vas vređaju, maltretiraju, napadaju i teraju odavde - jer jedino tako mogu da opstanu.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...