Thursday 7 September 2017

Šejk bejbi, šeik


"Arapi nezadovoljni, prestali da ulažu a možda se i povuku iz Beograda na vodi" - vest koja već danima spaljuje internet, ledi krv u žilama, oči ispadaju, narod se masovno konsternira, vlast 'ladi... to što 'ladi. Pa kako to bre sad - a ona obećanja šeika Bin Zajeba i Bin Zajeda, o hiljadu evra poklona po glavi stanovnika, članu skupštine stanara i ukućanima širom naše zemlje ponosne?!
A taman su lepo krenuli sa pripremama za isplatu, svaki u svoje vreme i u svojim apoenima...


Radiš najgore poslove, svako te bije, nikad nemaš svoj dinar, moraš sve od njih da tražiš i kukumavčiš. Ti bre ne znaš šta je tvoje, čoveče!
Pa neće oni moći tako još dugo, bogami!
Oće, oće.
Neće! Sutra otvaraju Pantelijin testament, ima da mi daju moj deo. Ako me prevare, sve ću da ih pobijem!

)

A koliki je moj deo?
Ovoliki. Ako si lud, nisi gluv. Čuješ šta piše. 
Pa šta, onda znači ja nisam dobio ništa, je li? Pa ne može to tako, ja hoću da znam šta meni pripada ... Upamtićete vi mene! Hoću svoj deo, nećete da me prevarite! Doveli ste firmu do propasti, kuća propade, jebem li vam sunce žarko, da vam jebem. Ubiću svakog ko me ne bude slušao, jel jasno?!


Evo ti ništa.
Sam biraj sa koliko nula.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...