Monday 11 October 2021

Konopče od konoplje


Čudni su putevi nervnih sinapsi u toj glavi.
Kako samo uspeva da poveže konopče za bešenje, energetiku, Kosovo, svetsku politiku i domaće medije?


Evo kako:

11.10.2019. - na otvaranju vetroelektrane "Čibuk 1" kod Kovina, nakon razgovora sa američkim ambasadorom u Berlinu
  • A to sad da očekujete da vam ja kažem - e, ja sam njemu rekao, a on je meni rekao… Pa da ja budem kao važan. E, Amerika je promenila svoj stav. Pa ja sam to pročitao pet hiljada puta u našim novinama. A šta da uradim drugo? Da uzmem konopče da se obesim o ovaj vetrogenerator kad te gluposti počnem da čitam. A koliko puta ste to pročitali? Koliko puta? I, aj’ kažite mi u čemu je to Amerika promenila svoj stav? Tačno da uzmete konopče da se obesite zato što vas dovodi u nemoguću poziciju. Jer sad ljudi očekuju nešto drugo. A šta ljudi drugo očekujete? Šta da očekujete od Amerike? Amerika priznala Kosovo. Šta da očekujete drugo nego da traže da priznamo Kosovo?


Tačno dve godine kasnije, evo ga opet:

10.10.2021. - nakon sastanka sa ruskim ministrom spoljnih poslova
  • Sad se svi vraćaju i odjednom hoće ugalj, meni su govorili da sam lud zašto ne zatvorim rudnike uglja. Sad ću da ih pitam šta će da rade sa nestankom struje. Imaćemo krizu narednih šest meseci,  a bojim se da ne bude dve godine. Ta kriza uticaće na povećanje cena hrane i svega, kod nas nešto manje, ali zato sam zahvalan Rusiji. Meni nije teško da priznam i kada pogrešimo, ali šta ja tu da radim. Srećom, imali smo hrabrosti da uvedemo gasovod, da to nismo uradili mogao bih samo da uzmem konopče da se obesim ovde pred vama.
***
Zanimljivo, kako to da ga "konopče za bešenje" spopada svaki put nakon sastanaka sa predstavnicima svetskih sila, i uvek kada nešto petlja oko energetike - malo vetrenjače, malo ugalj, gasovod, struja, pa onda voda, hrana, građevinski materijal...
Promaja, bre.


Ortak, mani se ti više tog samobešenja. Daleko veći problem ove zemlje nije konopče već konoplja. Da, baš ta iz Jovanjice. Ista ona od koje neko plete svilen gajtan. Znaš ti dobro i ko i kome.
Zato tolika frka, veća od Kurzove.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...