Monday 4 October 2010

O nameštaju i nameštenicima


A može i o nameštaljkama.

Baš se lepo namestili lokali, baš lepo. Poređali se pod konac, u opadajućem nizu...

(ovo poslednje mož'da bidne stranka, al' i pišprolaz...)

Kao u onoj staroj reklami iz osamdesetih godina prošlog veka:

JUGODRVO
UGODRVO
GODRVO
ODRVO
DRVO
RVO
VO
O
.
Mali post, baš pred sam doček Demokratske Nove Godine koja pada petog dana u oktobru. Neki drugi put ću malo više i o razlici između drveta, balvana i daske. Dobro bre, i - motke.

- Puče banka! Deset godina ... ej!
- Puče bruka, bata Šurdo. Kako bre to ne vidiš... posle deset godina?

5 comments:

Anonymous said...

Ko se jednom dočepa "vlasti", baš ga briga za raju)))))))))))
A to što iza toga dolazi mučak, neka se pitaju oni koji su poverovali da će DRUG MRKI tu da nam asfaltira lokalne putve.
Važno je da imamo brdsku automobilističku stazu.
A "naši izlozi -daj Bože da budu samo ukras" i "prolazno otrežnjenje"

Anonymous said...

svakog dana prolazim pored ova dva cudna gradska izloga i pitam se kad ces da se setis da ih spomenes. Sta reci.A i podsetnik za reklamu ti je EXTRA.
E drugovi drugovi. Lepo rece neko. Ogradice nas bodljikavom zicom i dovoditi ekskurzije da vide kako ne treba da vlast vrsi vlast.

Anonymous said...

...Ko se jednom dočepa "vlasti", baš ga....Eeeeeee..pitanjce ko je sad na vlasti u Negotinu $/zamislite da je ovo zarez posto ga nemam


a/Oni skroz levo
b/Srednji
c/Desni
d/Svi zajedno
e/Kao na kruznom toku-ko prvi udje ima prvenstvo

Voleo bih da znam da kazem$/ovo je opet zarez/ako me neko pita $/zarez/sto je malo verovatno$ za svaki slucaj:/ovo je tacka/ni to nemam

PI Gandalf

Anonymous said...

Elita Lale, elita ... Shta bi sa 5.oktobrom?!! Gde su bili, shta su danas , ko je ko u Negotinu pre 5.oktobra i posle 5.oktobra? Pishi, pa valjda ne treba mi mladi da te ucimo o cemu treba da pisesh, Lale?! Izvini shto sam anoniman ,nisam se registrovao.Mrzi me. Pozdrav
Milance

Ж. Р. Драгишић said...

Da. I ja sam se, tokom ovih 10 godina, često, pitao li je to ono zbog čega sam, čini mi se, aktivno, bio uključene u sve ono što zovemo "petooktobarska zbivanja" (što podrazumeva i period pre tog datuma).
Ali, da se vratimo na Laletovu temu o dve d e m o k r a t s k e stranke. Pa zar i to nije nešto? Jer, ukoliko se dobro sećam, negde tamo 2001. godine, neki su hteli da bace bombu na tadašnji STV, u vreme kada sam radio TV debatu sa temom "Postoji li vlaško pitanje?". Ajdemo da to i tako posmatramo! Nešto se, ipak, promenilo.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...