Tuesday 11 May 2021

Kisela voda



Subota je, pijem sam u kafani ceo dan kiselu vodu. Kad, odnekud evo ti - bože, hteli bi te svi. Ideš pravo za moj sto, pitaš je li slobodno. Samom sebi kazem "Ja?", a ti lep k'o iz sna. Pored mene sediš tu a ja pijem samo nju - kiselu vodu. Ti me gledaš značajno, pitaš jasno k'o dan: Hoćemo li u stan, ili u auto moj? Mene obliva znoj. Ti bi u hotel, zar ne? Ili motel, zar ne? Voleo bih te, razbio bih te. Al' ja pijem ceo dan kiselu vodu.
Nisam loš, nisam zao, ali sebe mi je žao. Koji hotel, koji stan? Gde ću sada s tobom ja? Šta ću sada s tobom ja? Kad je sve na meni lažno dok se lice pravi važno. I ovaj roleks je falš, i moja priča da sam bogat. A ti misliš volim nju, volim ovu otmenu kiselu vodu. A ja volim viski i rado ga se sećam.
Kad bi znao ko sam ja...
Ne prilazi, ne prilazi, sa mnom u noć ne odlazi. Ni kelneri, ni devojke ne vole takve momke. Nije ovo sto za dvoje, sklonište je ovo moje. Zato se okreni i ne prilazi. Tri na karte uvek dodam kada hoću da se prodam. Kradena su moja kola, sobu delim pola-pola. Ne lažem te kad ti kažem istina je da te lažem.
Kad bi znao ko sam ja...
Kad bi znao ko sam ja - da su džepovi mi prazni, da me jure ljudi razni. I da samo čekam bruku. I sebe mi je žao i tebe mi je žao. Pitaš jasno k'o dan, da li idemo u stan ili u auto moj a mene obliva znoj. Ti bi u neki hotel sa vodenim krevetom (kisela voda?). Ama gde ću s tobom ja? Kad je sve na meni lažno, dok se lice pravi važno. I roleks je falš. Ja bih te voleo, ja bih te razbio. Al' ja pijem k'o za sram - kiselu vodu.
Kad bi znao ko sam ja - ubio bi se! Nije ovo sto za dvoje, sklonište je ovo moje. Zato se okreni i ne prilazi. Tri na karte uvek dodam kada hoću da se prodam. Ne lažem te kad ti kažem: istina je da te lažem.

- "Istina je da te lažem", autor A.V.

* * *
Koji bre AV?
Ne, nije Aleksandar Vučić.
Nije ni Aleksandar Vučišapić.
Nisu ni Aleksandri Vulini.
Autor je Aleksandar Vuksanović, devojačko Lukas.
Ista govna.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...