Saturday 14 September 2024

Op žica žica žica žica


Oskarova dinastija:

- A što se tiče optužbi na račun države... ja hoću građanima... mislio sam da to ne govorim. Hoću ljudima da pročitam samo neke podatke. Znate li da u Americi svakih deset sekundi, kada taj posao obavljaju, gine svakih deset sekundi ponavljam, po jedan od perača prozora. Svakih deset sekundi. (Vučić o peračima prozora u Americi)

- Daro, ja ti lepo kažem ne pentraj se po prozori a ti oćeš da se sve cakli. Pa još pretisla kasetofon do daske, pa na prozoru 'Op, žica žica žica žica...' eeej... Žica! A ti Daro, nisi tica da proletiš kroz prozor. I lepo sam ti govorio da paziš, da se ne strmekneš a ti meni u inat - op, žica žica žica žica! (Žika na groblju)


Uočili ste razliku?
Niti ćete.
Nema je.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...