Sunday 9 July 2017

Srbija na pravom putu


Evo, sada, na ovom mestu, svima poručujem da me niko i ništa neće pokolebati da istrajem u nastojanjima da ovu zemlju vodim i održim na pravom putu! Jer pravi put je jedini put u budućnost, i ako neko misli da će me pokolebati, uplašiti, omesti i naterati da skrenem levo ili desno, na istok ili zapad, bilo gde osim da ostanem na pravom putu, ja mu sada, na ovom mestu, kažem: nikada! njet! malomorgen! malosutra! evetimatirozi! prcmilojka!
Ova zemlja, sa mnom na čelu, će istrajati na pravom putu i u tom istorijskom zadatku joj nikakvi mrzitelji, nedostojni ljudi, hijene, pacovi, domicilne ništarije, strani plaćenici, domaći izdajnici, soroševci, natolokatori i ostalo opoziciono blato - nikada neće moći ništa. Jer, evo, sada, na ovom mestu, mi stojimo i krećemo se pravim putem a ne njihovim krivim Drinama! I možete me spaliti, Zoranu nabiti na kolac, Malog nataći na austrijskog ministra inostranih poslova, Dačića vešati na Terazijama, Vulina spržiti u solarijumu, od Palme praviti voštanice, Martinovića pretvoriti u kožnu tašnu a Maju u ram za naočare, ali Srbija će ići samo pravim putem, jer svi putevi vode u Rim a ja ću se kandidovati za papu čim se raziđe onaj bezopasni dim iz Vinče.
A do tada - samo pravo!


"To ne govori on, no to iz njega govore kosturi iz ormara", reklo bi se po crnogorski.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...