Thursday 25 August 2022

Polušapić protiv Poluvesića


To je pokušaj nekog polušpijuniranja. Ja sam zbog toga morao nekoliko ljudi, koji rade u Starom dvoru, da zamenim. Počeli su papiri da nam nestaju iz kancelarija i onda su te informacije završavale u opozicionim medijima. Nakon pojavljivanja tih poluinformacija, dolazio bi Goran Vesić da ih komentariše. Zato kažem da je to polušpijunaža. Ali nisu ni u stanju da daju pravu informaciju, već feleričnu, kakav je bio i njegov rad. U tom slučaju, mi menjamo ljude koji nam vršljaju po kancelarijama i uzimaju dokumenta i kojima su glavna tema moji televizori - da li sam ih platio ili nisam. Evo, još čekam da me pitaju za te račune, ali ne pitaju me za račune. Važno im je bilo da puste priču, ali posle me nisu pitali da im pokažem račune i da se izvine ako ti televizori nisu plaćeni iz budžeta Grada Beograda.
Važno razlikovati ljude koji su dobro radili svoj posao od onih koji to čine loše. Šta radimo sa polušpijunima? Kad ga uhvatimo, mi ga onda eliminišemo. Tako da ćemo videti ko je dao ovu informaciju.
Ja sam hteo Dragana Pešikana, on će biti moj savetnik. Ja jesam potpisao njegovo postavljanje, ali ono nikad nije postalo pravosnažno zato što on ne ispunjava neke druge uslove. Mi smo njega posle dva, tri dana praktično razrešili, ali on formalno nije ni postavljen.


polušpijuniranje
poluinformacije
polušpijunaža
polušpijuni
polupolitika
polubeogradonačelnik
poluzamenik
poludemokrate
polunaprednjaci
polutani
polutanti
...

Slobodno nastavite niz po sopstvenom nahođenju, sa ovim polukompletnim budalama ne možete promašiti temu. Shodno staroj dobroj praksi i običajima kvazipolitike ovdašnje, dvojica biših demokrata i najbližih saradnika Tadića i Đilasa punom parom nastavljaju tamo gde su stali dok su bili podvučeni žutom. Jedina razlika je u tome što su svoje vlažne snove (polucije) unapredili. Pardon - ukradikalili.
U pravu je Cukunftsoberfirer: za sve je kriv prethodni režim pa i za ovaj, uključujući i sebe u njemu.
U sebi.
Sa sobom.
U celini celosti.
Žika Obretković je top primer filozofije egzistencijalizma za ova dva kompletna poluidiota.
Svi su oni neoborivi dokaz da, koliko god ih ima, konačan zbir tih ljudolikih polutki uvek iznosi jedan.
Jedva.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...