Thursday 11 February 2021

Naprednim korakom unazad


Na pitanje kako su 2003. godine tekli vojnički dani sadašnjeg ministra odbrane, dobili smo jednostavan odgovor.
Major Aleksandar Đurić, komandir čete:
Njegovi dani su tekli kao i kod ostalih vojnika, normalno, radio je sve ono što se očekivalo od njega, bez nekih privilegija, bez izdvajanja. Kao i ostali vojnici, prošao je proces opšte vojne obuke i stručne specijalističke obuke. Tokom služenja vojnog roka unapređen je prvo u čin razvodnika, a nakon toga u čin desetara. Ostavili smo ga za seme nekoga ko će narednim generacijama vojnika omogućiti da se lakše prilagode vojnoj sredini, nekoga ko će biti spona između nas starešina i vojnika. Sećam se Nebojše Stefanovića kao vojnika koji je pobeđivao na tim našim takmičenjima u četi na radu sa uređajima u okviru telekomunikacija.
Stariji vodnik I klase Ivan Kalušević, komandir odeljenja:
Isticao se dosta po pitanju veze. Dok sam izvodio obuku s vojnicima, na kraju obuke uvek pitam da li ima nekog da mu nešto nije jasno. Nikada nije podigao ruku da kaže meni nije jasno, nego je sačekao da se završi čas i onda bi mi prišao i rekao - ja bih voleo da mi objasnite to, to i to. To je i mene u tom trenutku čudilo, jer su to neke stvari koje smo mi komandiri znali, a njima vojnicima to nije bilo potrebno. Uvek je išao za korak napred od svih ostalih po znanju.
Objektiv, rubrika NEWS 10.02.2021. (autor nepoznat, potpisan kao EKIPA OBJEKTIVA)

Ovako piše Objektiv, koji slovi za lično glasilo Redova Nebojše. Nameće se neodoljiv utisak da je dosadašnja politička karijera Nebojše iz Beograda samo ovlaš prilagođena i potom prepisana u vojničku bajku o Redovu Nebojši. Inače, osim štampane verzije, taj "članak" nije dostupan na internet stranicama Objektiva. Ko zna zašto je to tako...

Zakoračimo li dve nedelje unazad, ugazićemo direktno u:
Stefanović podržava uvođenje obaveznog vojnog roka: "Korak napred za bezbednost naše zemlje"

Ljudi moji, je li to moguće?
Ludnica, šta je ovo?


Kad je video ovaj tekst, Vulin pade u fras i odmah se obrati Ministarstvu SMB-sile.
U svom pismu on reče:

str.pov. vojna tajna
POZOR: Neprijatelj sluša!

Poštovani, dozvolite da se obratim. Kao što znate - a to odlično zna i prethodni ministar vojni - ja sam pre tačno dve godine odslužio prvi deo svog vojnog roka. U međuvremenu sam završio fakultet, i zato vam se obraćam sa molbom da svoj dug državi u potpunosti odužim, tj. vojsku doslužim do punog trajanja dosadašnjezakonski predviđenog vojnog roka. 
Unapred hvala.
S poštovanjem, vaš
padobranski general-razvodnik Aleksandar Vulin s.r.

p.s.
Ako može, voleo bih da to bude u mestu stanovanja ženine tetke, jer bi mi odgovaralo zbog smanjenja troškova pranja prljavog veša.

***
Ako ovi ljudi, navodno nekadašnje starešine guštera Nebojše, zaista postoje i ako je ovaj intervju zaista stvaran a ne (po toaletoidnom običaju) izmišljen, onda su njihove izjave još jedan u beskrajnom moru dokaza da je poltronizam osnovni postulat opstanka u "instituciji od najvećeg poverenja u Srbalja" tj. u kolikoj meri je Vojska Srbije potonula na dno ove septičke jame.
I, kao da im nije dosta, na tom se položaju dodatno ukopavaju.
Takvi odavno više ne nose ni SMB ni TPB uniforme.
Njima odgovara jedino kaki.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...