Thursday 13 July 2023

Maja Darijana



- A jel znate vi, hidžabli-prijo moja draga, da se ja zovem po vašem caru Dariju! Da, da, baš onom što ga je Aleksandar Ma...(uf)kedonski na bojnome polju dvaput porazio pa mu nakraju priredio i baš lepu saranu kad ga mučki sleđa ubiše njegovi satrapi i evnusi. A to baš nije bilo lepo odnjih...
- Vaistinu se po caru našemu velikome zovete, prijodarijo? Halal!
- Ja, ja, i da znate još i ovo - pravi Aleksandar Ma...(uf, opet)kedonski je jedno, al pravi Aleksandar Velki je onaj pravi i rođen je - pogađate - u Čipuljićma! On nikad nebi lošu reč reko a nekmoli buzdovan potego na vašega Darija, i to ne samo zbogmene. Evo, BRIKSa mi ovoga ako nije tako, ne pomerla se smesta!
- E, ako je tako, onda evo vama prijo moja na poklon plaketa+orden+doktorat Ministarstva kulture porodične demografije Islamske Republike Srpske Srbije za pronatalitetnu uspomenu em dugo sećanje do sledećeg našeg sudara. A, moram priznati, baš vam lepo stoji taj kompletić, stvarno šteta što ovoga puta ne nađoste i latex rukavice u tom tonu, bili bi ste hit ovde u Teh'ranu među studentima anatomije.
- Ooooo, fala, fala, datsevrne! A odmene, na poklon - Garnije Kolor Senzejšn S1 farba za kosu spešl edišn!

Eto, tako je bilo.
Ako fotošop laže poligraf ne laže.
Ionako je sve to samo estrada.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...