Thursday 16 July 2020

Mythbusters: Srbistan



Tragom vesti da su žice u maskama 5G antene, uradio sam malo istraživanje i ovo su rezultati:
Prvo sam skalpelom, precizno isekao masku i izvukao antenu. Onda sam precizno izmerio dužinu antene, jer od dužine antene zavisi njena mogućnost pretvaranja elektromagnetnog zračenja u električni signal. Koristio sam kljunasto merilo (lenjir sa nonijusom, šubler), jer je tačna dužina antene izuzetno bitna u istraživanjima ovakvog tipa. Došao sam do rezultata da je antena u jednokratnoj hirurškoj maskici dužine 96,3mm. Antena je žičana, ali obložena plastičnim izolatorom. Izolator, kao i konstrukcija antene podseća na jeftine žičice kojima proizvođači vezuju kabliće na novim uređajima, ali verujem da je to i bila ideja onih koji su ugrađivali antene u jednokratne hirurške maskice, da nas zbune takvim naizgled trivijalnostima.


Dužina antene od 96,3mm, iz jednog komada, znači omnidirekciona koja deluje po vertikali ispred vašeg lica, prima signale iz smera u koji gledate i kojem ste okrenuti leđima. Ne prima signale sa vaše leve ili desne strane, verujem da je namenjena da prima signale dok gledate u nešto, bilbord možda, reklamu na banderi, a bez ometanja kada vam je reklama sa strane glave. Centralna frekvencija rezonovanja takve antene je na 3000MHz, a to je opseg koji je US Federal Communications biro rezervisao za meteorološke satelite.
Činjenica je ipak da sama antena, bez delova za demodulaciju signala nema smisla, ali ako uzmemo u obzir da one lastiš trake oko ušiju mogu da demodulišu signal - iako ne mogu, ali pretpostavimo da mogu - onda bi jednokratna maska sa integrisanom antenom mogla da vam stvori iluziju da prilikom šetnje vidite kako je napolju vreme i da osetite spoljnu tempreaturu mnogo lakše nego bez maske. Ono što maska ne sprečava, to je da vidite koliko ljudi bacaju smeća van kanti i koliko zagađuju reke.
Zaključak je jednostavan, antene u jednokratnim maskama vam mogu pomoći da ne mislite o važnim stvarima i da zanemarite činjenicu da osim teorije zavere o antenama, ustvari tražite izgovor da ne gledate u suštinski bitne činjenice, kao što je smeće koje ostavljate po ulici.



komentari:

- Naš rođeni Myth Buster bi zaista mogao da pogleda ovu mnogo važniju stvar: Žice u brushalteru. Ko se od fišbajna nije nažuljao, i maske mu teško padaju.
- Ajde vidi i one žičane trake kojima vezuju tost, to mi je baš sumnjivo.
- Već su me namučile antene u gumama, samo što ih isečem guma ispusti, odem kod vulkanizera on mi stavi nove. Svi su povezani! Sad moram i iz svake maske da vadim antenu...
- Skoro sam pokisao kao miš. Žena kaže ponesi kišobran. Kažem, jbt jesi li normalna.
- Ja sam čuo Bila Gejca preko moje maske i rekao je da će sve Srbe da čipuje preko vakcine i da će onda da izvršavaju sve njegove naredbe bez pogovora.
- Kažu kad je umotaš u alu foliju onda ne mogu da te prate, ometa signal.
- Kako sa gaćama, meni sumnjiv lastiš.
- Treće Oko like this.
- Mamu im, sve će da nas pobijemo.
- Ovo je harp
- Za te hirurške sam čuo i da mnogo zrače. Ali ja ne verujem u to. Verovatno mi zbog toga nije ništa. A čuo sam da je jedan koji veruje oslepeo.
- Pokvario si masku.

😱 😱 😱

Šta nam rade... zaista strašno.
Good morning, Srbistan.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...