Tuesday 31 July 2012

Svi ti vrači


Svaki put kada čujem Holidays in the Sun od Sex Pistolsa padne mi na pamet ono čuveno pismo sa letovanja, poslato na današnji dan pre četiri godine.

I tako, dođoh, smjestih se, potom me ljubazno sprovedoše do portirnice na čekbuking (ne čeka se mnogo ko što ime kaže), čisto provjere radi da mi neko nije zauzeo apartman. Hm, dobar je, rum servis radi, plazma TV (pitam se kolka li im je pretplata - zna Tijo 100%). Sobarice baš i nisu neki ideal ženstvenosti al ni one naše s Pala nisu ništa manje robusne ni maljave, štaćeš.
Zelena moja, razglednice su đavolski skupe, jbg morsko je to odmaralište a i € ima nekako drugačiji kurs nego tamo kod nas. Zato ti šaljem ovu vezu da vidiš kako sam se dobro udomio, nije nešto al oće i feng-šui da ispoštuju (znaš kolko mi je to važno). Ercegovac me sačeko na kapiji, poželio dobrodošlicu i ponudio da unese kufere. Dosadan je ko i uvjek, sjećam se kad je ko student po Rajvosa menzama pivario i podsmjevao se našemu Drugu Titi, eh ... mali vrag. A vidi ti njega sad, kolki mu nos izraso! Prava muškarčina, ma međed jedan! Tedoh da mu pozajmim nešto brade, al neće bolan ni za živu glavu. Veli, neka dobro je i vako, znaju svi kolki sam ja velki četnik i bez malja!
Plaše me samo one klavijature. Ne tolko zbog sviranja (to sam uvjek znao) kolko zbog pjevanja. Uf!
Ako li se kojim slučajem javi onaj Mlatko Radić reci mu da mu i nije neki fazon, koga će sad da pelješi na tabliću, oni njegovi iz ekipe su prevejani šibicari odraće ga ko vola. Al tako je sam teo.
Ostavio sam ti nešto para (deviza jašta, neću valjda onijeh bezvrednih targuza domaćih), diplome, opremu, jednu od rezervnih brada, ugovore za seminare i predavanja, te ponešto od onijeh tajnih preparata za zdrav život i uzdizanje iz mrtvih. Čujem da ona NATO-fukara namerno obara kurs €, no ne nasjedaj im: to oće da se izletiš i otkriješ im račune i cifre. Provokacija, ja ti kažem!
Pozdravi i devera, i poruči mu: reko ti je Braco, Crni Luka suze ne puštaj, pobjeda je blizu paz šta ti kažem! Tako mu poruči, i očešljaj ga jelenskom kožicom da ne kuka.
Eto.
tvoj Jadovan Karabukvić
p.s.
Malo sam povraćo u samaljotu, al to je izgleda od šampanjca. Izvetrio, šta li je već. A i moro sam se pri dolasku odma obrijat i ošišat - vele, što manje dlaka po glavi to manje grinja u jastuku. Feng-šui i ja njima.
Sliku ti ne mogu poslat. Ne BiH me prepoznala.
Izvini što nisam mogo pisat ćirilcom, njihova pošta ne prima takve kuverte.

Naravno, prefrigani jedan, nije se potpisao pravim imenom i prezimenom u pismu ženi svojoj da mu se ne bi švalerka Drvojka Koštunjava naljutila. A radilo se zapravo o čuvenom Dobrom Doktoru, tj. Davidu Dabiću iz Gornje MahPale. Čudotvorcu koji je umeo i mrtve da diže iz mrtvih, a kud ne bi žive upokojavao! Taj je bre umeo da oživi spermatozoide u kamenu, samo da je hteo.


Dobro što je ovaj na vreme otišao na to letovanje pod suncem. Te 2008. Mali od Slobe je morao da proguta doktorov odlazak na zadatu destinaciju, jer je već protraćio koalicioni kredit zajebavši Nikolića i Koštunicu u taku. Da je danas kojim slučajem dr. DD ovde a ne tamo, ne smem ni da zamislim brzinu kojom bi započeli ritual oživljavanja Skota pod požarevačkom lipom. Ionako su ga skoro pa oživeli u prethodne četiri godine, uz debelu ispomoć žutih kukumavki koje im se sada kurvinski nude da pomognu oko Kosova, stručnim savetima i dobrim međunarodnim vezama, štekovima kafe po fijokama u zgradi Vlade i Predsedništva - samo da im ostave vile, fotelje i biznis na miru. Nude sve one profesionalne usluge oko obaveza koje su tokom svog mandata na sve načine izvrdavali da ispune.
A i Mira će uskoro doma, ne sumnjam. 
Jbt - opet Bal Vampira, umalo pa kompletan.

***
Pre četiri godine Radovan Karadžić je izručen Haškom Tribunalu za ratne zločine. U međuvremenu mu se pridružio i Ratko Mladić, pre nešto više od godinu dana. Ubiće međede tolika ravnica holandska, bojim se.
Danas nisam po medijima video da je iko spomenuo ovaj datum i doveo ga u vezu sa Radovanom. Nisam video ni vest objavljenu na Radiju Slobodna Evropa i e-Novinama da je pala i prva presuda protiv Republike Srpske, po tužbi porodica poginulih civila u Sarajevu. Eto, rizikujem da me Mile Beorning napljuje kako sam izdajnik i "samo Srbijanac" za razliku od njega i njemu sličnih koji su "čisti Srbi". Čisti, kao da su išli u SANU na ispiranje nacionalne krvne slike.
O štrokavim noktima i biografijama dalje nećemo, konačno je u Srbiji zavladala napredna postdemokratija koju će svakom od nas pojedinačno tumačiti novi stečajni upravnik Srbije. 
Naravno, lično Aleksandar Vučić, glavom bez brade.

"Laž pomenuta stotinu puta postaje istina.
Ono o čemu se ne piše u novinama ne postoji."

Ovako počinje mantra oživljavanja Požarevačke Mrcine. Mislim da su je neki već mrmljali, umesto teksta zakletve koju su "polagali" u Skupštini. Jbg, gde to postoje divljačka plemena bez vračeva? Ko bi narod lečio od boleština koje mu vekovima uvaljuju, ako ne baš ti isti.

Milan Tarot ili Milan Tahret?

Neki od vrača su otperjani u Hag, neki pod lipu a neki i dalje divljaju po tzv. televizijama. Za one nacičiste, ali i za ovakve debile najbolji je jedan sveopšti tahret.
Otrežnjujući, i nikakav drugi.

Možda će Vrhovna Sveštenica Ministarstva Srbozdravlja lično overavati zdravstvene knjižice onima koji nisu izabrali lekara dok im se i dalje odbija harač iz plate. Samo treba da potpišu izjavu za koga su u maju glasali. Provera će biti vršena preko FaceBooka, tako da su Nevažeći glasači najebali na koju god se stranu okrenuli - žutu ili braon, kao gaće. Izađe im na isto.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...