Tuesday 14 February 2023

Zemljotres


Nema za vlast nikakvoga stresa,
dok je nama našeg Zemljotresa!
To je nama naša borba dala,
Zemljotresa, vođu Kradikala!


Spreman sam da uđem u ring sa svakim od njih, sa svima njima, sa petoricom odjednom ako treba. Sve ću da ih bijem levom rukom! Ništa me ne može oboriti s nogu, Ništa!
Poskupljenje struje? Komunalije, grejanje? Hrana? Lopovluk, korupcija, laganje, propaganda? Prenemaganje? Besomučna igračka-pljačka zapadnih donacija? Maltretiranje pučanstva kao kazna za čupanje Vođinih ušiju iz inostranstva? Kretenizacija društva do najsitnijih pora?
More, sikterbre vi-sa-dna-kace-nijedni, sram vas bilo dok se zemlja trese! Da, zemlja Srbija se trese, ma šta je mene i Šešelja briga za ove okolne NATO podguzne muve i komšijske haške kurve, mi se nikada saginjati i čučati nećemo... dokle god je svih vas koji ste oduševljeno na kolenima dok vas blagosiljam svetom naprednom bevandom iz mog urinarnog trakta. A vi, što vam se ovde kao nešto ne sviđa iako baš kao i mi žderete za džabe u skupštinskom restoranu, da vas bre više nisam ništa čuo, jel jasno, dok se ne smire tektonske ploče u temeljima moje vlasti - za jedno par milijardi godina.
Samo vi što više pričajte o zemljodrmima.
Ima ovde i nekih koji, dok vi pričate - zemljodrpamo.
I tačka.

Stene su sve popucale.
Dubovi odavno polomljeni i posečeni.
Nek' zemlja pod naprednim stresom nezadrživo srlja u propast.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...